کد خبر: ۷۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۴

فعالیت ۱۰۰ غرفه در هشتمین نمایشگاه قرآن شیراز

گذر هنر شیراز در دهه "نور و رحمت" با برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن حال و هوای قرآنی گرفته است.
 به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) هشتمین نمایشگاه قرآن شیراز با اجرای برنامه‌های متفاوت به مدت 10 شب از ساعت 18 تا 22 میهمان گذر هنر شیراز شده و در این نمایشگاه که تا 24 ماه مبارک رمضان پذیرای بازدید‌کنندگان است 100 غرفه به عرضه محصولات فرهنگی، قرآنی و مذهبی می‌‌پردازند.

علاوه بر غرفه‌های عرضه محصولات، 5 غرفه نیز با بهره‌گیری از روحانیون و مبلغات اعزامی از قم به مشاوره فرهنگی، مذهبی، خانواده، تربیت کودک و سبک زندگی اختصاص یافته است.

یکی از بازدید‌کنندگان نمایشگاه با ابراز رضایت از اجرای برنامه‌های جانبی مرتبط با قرآن و نماز در حاشیه این نمایشگاه معتقد است: نمایشگاه‌های این چنینی فرصت ارتباط با مخاطبان را به موسسات قرآنی و مذهبی می‌دهد.

بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، نیز از برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله حدود 60 جلسه تفسیر و تدبر در قرآن کریم در حاشیه برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت در شیراز خبر می‌دهد و می‌گوید: پس از برپایی گذر قرآنی شیراز در قالب دهه نور و رحمت، مهرماه امسال نیز"گذر فرهنگ فارس"برگزار می‌شود.

در کنار برپایی گذر هنر قرآنی تالار حافظ با برگزاری نشست‌های علمی و قرآنی و اکران فیلم‌های مرتبط با موضوع قرآن، عترت و نماز میزبان اندیشمندان، قرآن پژوهان و علاقه‌مندان این بخش است.

اجرای نمایش‌های رادیویی آموزه‌های قرآن در فضای باز نمایشگاه، نمایش‌نامه کودک و نوجوان، تعزیه، برگزاری شب شعر و خاطره و مشاعره کودک و نوجوان و ترسیم 20 تابلو نقاشی قرآنی توسط دو هنرمند شیرازی از جمله برنامه‌های ویژه دهه نور و رحمت در گذر هنر شیراز است.

نظرات بینندگان