کد خبر: ۷۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۴

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی سروستان درگذشت

حسین حاتمی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان،شامگاه گذشته به دلیل بیماری درگذشت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، دکتر حسین حاتمی، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان، شب گذشته و پس از سپری کردن یک بیماری طولانی و در سن 67 سالگی درگذشت.

براساس گزارش سروآنلاین، وی که از همرزمان سرلشکر شهید صیاد شیرازی و فرمانده دانشگاه امام علی(ع) ارتش بود، از سال 1384 به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان مشغول به کار شد و طی مدت 7 سال علاوه بر ارتقاء این دانشگاه از مرکز به واحد، توانست این واحد را به عنوان یکی از دانشگاههای مطرح و ممتاز استان فارس در زمینه فنی و مهندسی و همچنین صنایع غذایی مطرح نماید.

ارتقاء درجه دانشگاه از مرکز به واحد، افزایش جمعیت دانشجویان از 800 نفر به حدود 5000 دانشجو، گسترش فضای علمی، آموزشی ، فرهنگی و رفاهی از 2هزار متر مربع در سال 84  به 20 هزار متر مربع در سال 91  و همچنین کسب مجوز 40 رشته تحصیلی از جمله فعالیت های این استاد و مدیر برجسته در طول دوران خدمتش در شهرستان سروستان می باشد.

شاخص ترین پروژه اجرایی فرهنگی-مذهبی وی در طول دوران خدمتش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان؛ ساخت مسجد پیامبر اعظم(ص) در ابتدای ورودی این مرکز بزرگ علمی است.

حسین حاتمی در سال 1391 به تهران رفت و به عنوان معاون استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت شد.

نظرات بینندگان