کد خبر: ۷۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۴

چشاندن جام زهر به یک خانواده

تا کی قرار است بنشینیم روبروی یک قاب مستطیلی و بازار غرب را گرم کنیم مگر شیعه نیستیم؟ مگر دلمان به بند بند دل فاطمه(س) گره نخورده است که اینطور بی تفاوت کوچه و خیابان را پر از گناه می کنیم.
به گزارش شیرازه به نقل از موج ما، زن را به هیچ چیز تشبیه نمی کنم، به خودم این اجازه را نمی دهم که زن این شگفتی خلقت را به چیز دیگری تشبیه کنم.
باید بدانیم که زن مثل هیچ کالایی نیست که بخواهیم مثالی برای محافظت از آن بزنیم و بهترین حفاظت زن این است که ارزش خودش را بداند و برای حفظ ارزش هایش با هر ناملایمتی بجنگد.
همین زن می تواند یک مادر باشد یک مادر مهربان و دلسوز که خانواده اش را مثل یک فرشته نگهبان حفظ می کند.
همین زن می تواند یک شر و بلا باشد برای جامعه اش، چرا که می توان گفت جذاب ترین آفرینش خداست کسی که نه از لطافت و ظرافت و عشق کم دارد و نه از استقامت و صبر.
چندی است که  اجنبی ها به این نتیجه رسیده اند که نقطه نابودی یک جامعه می تواند خانواده باشد، خانواده ای که پشتش یک زن جسور و خوش قلب ایستاده است، جایی که همین زن جسور و صبور بنیان خانواده است. خانواده ای که خودش اساس جامعه است، پس چیزی که می تواند این جامعه را نابود کند باید از زن شروع شود تا بتواند یک جامعه را متلاشی کند.
و این شد که غرب بیخیال مرزهای خاکی شد و دست از سرحمله ی سخت افزاری  به همچین جامعه نظام مندی برداشت و مرزی را که برای جنگ نرم خود انتخاب کرد خانه بود، خانه ای وخانواده ای در آن زندگی می کنند که هر کدامشان یک پایه استوار برای جامعه اند؛ خانواده ای که حرمت و تقدسش را همه می دانند.
و این شد که غرب بیخیال مرزهای خاکی شد و دست از سرحمله ی سخت افزاری  به همچین جامعه نظام مندی برداشت و مرزی را که برای جنگ نرم خود انتخاب کرد خانه بود، خانه ای و خانوادهای در آن زندگی می کنند که هر کدامشان یک پایه استوار برای جامعه اند؛ خانواده ای که حرمت و تقدسش را همه می دانند.

بشقاب های زهر حریم خانواده را شکستند
چند وقتی بررسی شد و راه نفوذ را یافتند و بشقاب های زهر خود را به خانه ها فرستادند و این مرز مقدس را شکسته و پا به حریم خانواده گذاشتند. 
بشقاب زهری که یک تجویز هوشمندانه بود برای درد جوانانی که بعد از القای آن ها به این نتیجه رسیده بودند که بد بخت ترین و افسرده ترین و بیچاره ترین جوانان دنیا هستند و اگر این بشقاب زهر آلود را بیاورند به خانه هایشان دردشان کم میشود. 
کمی که گذشت دلسوزان محترم دیدند نیاز است که برای درمان بهتر دردهای جوانان ما شبکه هایی را به خودمان اختصاص دهند که زبانشان با ما یکی باشد، منتها باید یهودی ها اداره شان می کردند نه که!
آنها بیشتر از همه دلسوز ما شیعیان هستند، آن ها قبول زحمت کردند و از جیبشان هم مایه گذاشتند، بندگان خدا تا این امر خیر ثمر دهد و مبادا احساس تنهایی کنیم. 
کم کم دژهای محکم خانه ها یکی در میان فتح شد و زمینه را برای یک برده داری مدرن فراهم ساخت.

مکر روباه های کمین کرده
حالا زمانی بود که فانتزی هایی ساخته شوند و الگوهایی برای سبک زندگیمان بسازند و ابزار ها و‌ کالاهای رسیدن به این فانتزی ها را نیز در تبلیغات بازرگانیشان معرفی کردند، تا ما فقط حواسمان جمع زحمات این یهودی های عزیز باشد که نگران جامعه ما هستند تا مبادا بنشینیم و فکر کنیم. 
خلاصه این فکر نکردن ها همانا و تأثیر این سم مهلک همانا، چند وقتی بیشتر نگذشته بود که مرز خانواده ها و حرمتشان شکسته شد و غیرت ها ذبح شدند تا همه این فضا سوء استفاده کنند حالا به خیابان ها آمده بودند تا خودشان را عرضه کنند و بازیگرانی باشند که خوب نقششان را بلدند، نقشیکه هر شب در سریال های فلان شبکه به آن ها یاد داده میشود و خیابان پر شد از مصرف کنندگان الگوهای غربی، کم کم الگوی مصرف را اصلاح کردند و برای اینکه نسل بعد کمبود پارچه را احساس نکند شال و روسری ها را نصف کردند و نصف آستین ها را با کمی از بلندی مانتو ها ذخیره کردند برای نسل آینده و این شد که لباس های زیبایی را به بازار عرضه کردند تا هر کدام از عابران پیاده بتوانند نشانه ای باشند برای ثمر دادن مکر این روباه های کمین کرده و آیه های مهجوری که نادیده گرفته می شوند تا زنانی از امت مسلمین بدون بستن خلخال به پاهایشان چشم همه را به سمت خود برگردانند و این شروع راهی بود که دشمن‌داشت؛ به خوبی می پیمود و نگاههای مسموم دنبال دل هایی افتادند که فقط ظاهرشان شبیه این عروسک های فانتزی شبکه های ماهوارهای است.
چشاندن جام زهر به یک خانواده
اما نگرانی ما این است  که  هر نگاه مسمومی دلی را مسموم خواهد کرد و هر دلی که مسموم باشد سلسله ای می شود برای چشاندن جام زهر به یک خانواده و خیانت هایی که ریشه معنویت را می سوزانند.

اما تا کی قرار است بنشینیم روبروی یک قاب مستطیلی و بازار غرب را گرم کنیم مگر شیعه نیستیم؟ مگر دلمان به بند بند دل فاطمه(س) گره نخورده است که اینطور بی تفاوت کوچه و خیابان را پر از گناه می کنیم.

وقتی خدا عشق آسمانی اش حجاب را  به  زن هدیه کرد تا دست ردی باشد بر سینه تمام هرزدلان عالم و این شریعتی است که زنان فاطمی را از‌جهانیان جدا خواهد کرد. 
حواسمان را جمع کنیم فاطمه (س) یک‌ امت است که دل های فاطمی درد دل این امت را می دانند.

نویسنده :
فاطمه حسینی
نظرات بینندگان