کد خبر: ۷۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

نماینده کازرون: استانداری می خواهیم که بتواند آرامش را به فارس برگرداند

محمدصادقی در پاسخ به این سوال که پاسخ دولت در قبال اعتراض نمایندگان چه بوده است، گفت: ما همچنان منتظر واکنش دولت هستیم و امیدواریم که دولت به زودی تصمیم خود را در جهت همدلی و همزبانی اتّخاذ نماید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، شاهین محمدصادقی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی کازرون خبر، در واکنش به انتخاب استاندار فارس با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان فارس در مجلس، اظهار داشت: نمایندگان استان پهناور فارس انتظار دارند، فردی که به عنوان استاندار انتخاب می شوند، از نظر اجرایی دارای توانمندی بالایی باشد.

نماینده مردم کازرون در مجلس با بیان اینکه ما و مردم خواهان انتخاب استانداری هستیم که آرامش را به استان فارس، برگرداند، گفت: خواست همه مردم فارس، ثبات مدیریتی و مدیریت توانمند در فارس است.

شاهین محمدصادقی ، نماینده مردم کازرون در مجلس ، عکس

وی با اشاره به استعفای دسته جمعی نمایندگان فارس در اعتراض به انتصاب استاندار جدید، عنوان داشت: نمایندگان فارس استعفای خود را تقدیم مجلس کرده اند و منتظر پاسخ هستند.

محمدصادقی در پاسخ به این سوال که پاسخ دولت در قبال اعتراض نمایندگان چه بوده است، گفت: ما همچنان منتظر واکنش دولت هستیم و امیدواریم که به زودی دولت تصمیم خود را در جهت همدلی و همزبانی اتّخاذ نماید.

نماینده مردم کازرون چندی پیش در گفت و گو با کازرون خبر در خصوص ویژگی های استاندار جدید، بر تازه کار نبودن استاندار تأکید داشت و تصریح کرد: استاندار جدید می بایست توانایی اداره استان پهناور و مهم فارس را داشته باشد و حداقل در سطح یک وزیر باشد.

وی اضافه کرد: در انتخاب استاندار جدید می بایست حتماً نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان تأمین شود تا استاندار جدید بتواند با نماینده ولی فقیه و نمایندگان  تعامل سازنده ای داشته باشد و با همکاری هم در جهت حلّ مشکلات استان گام بردارند.

محمدصادقی با بیان اینکه استاندار جدید می بایست دارای مشی اعتدال گونه باشد، تصریح کرد: فتنه، خط قرمز ما است و فردی که قرار است به عنوان استاندار انتخاب شود می بایست در سال 88 پرونده روشنی داشته باشد و از اتهام حضور در فتنه مبرّی باشد.

پس از گذشت 2 هفته از استعفای محمد احمدی و سرپرستی خلیل رضائیان، نماینده جدید ارشد دولت اعتدال در فارس، سید محمدعلی افشانی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد که معاونت عمرانی وزير آموزش و پرورش ايران در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان را در کارنامه دارد، به عنوان استاندار انتخاب شد.

گفتنی است او در سال 82 در حمایت از متحصنین مجلس ششم از مقام خود استعفا کرد و در هشتم خردادماه سال 84 نشان دولتی «درجه دوم سازندگی‌» از دستان رئیس دولت اصلاحات گرفت.

نظرات بینندگان