کد خبر: ۷۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های فارس در گفت‌وگو با تسنیم:

۱۸۰ دستگاه ون به ناوگان حمل‌ونقل روستایی استان فارس وارد می‌شود‌

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان فارس از ورود ۱۸۰ دستگاه ون به ناوگان حمل‌ونقل روستایی استان فارس خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۹۵ دستگاه در مسیرهای روستایی استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، احمد خواست‌خدایی از وارد شدن 180 دستگاه ون به ناوگان حمل‌ونقل روستایی استان فارس خبر داد و اظهار داشت: نیاز واقعی استان فارس در زمینه حمل‌ونقل روستایی 800 دستگاه است که در حال حاضر 295 دستگاه در مسیرهای روستایی استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: با افزوده شدن این 180 دستگاه مجموع  دستگاه‌های حمل‌ونقل‌ روستایی استان فارس 475 مورد می‌شود که ظرف یک سال به حمل‌ونقل روستایی استان وارد می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: هزینه هر دستگاه جدید ون 75 میلیون تومان است که از طریق پرداخت تسهیلات با بهره 4 درصد تامین می‌شود.

خواست‌خدایی با بیان اینکه 137 مسیر روستایی در استان فارس وجود دارد، افزود: مهم‌ترین مشکل در ساماندهی حمل‌ونقل روستایی استان فعالیت خودروهای شخصی در مسیرهای روستایی است.

وی تصریح کرد: 35 دفتر حمل‌ونقل روستایی در استان فارس فعال هستند که مانند نمایندگی شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری عمل می‌کنند.

لازم به ذکر است قبل از هدفمندی یارانه‌ها ساماندهی حمل‌ونقل روستایی از وظایف بخشداران بوده است و پس از آن به ادارات حمل‌ونقل و پایانه‌ها سپرده شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان