کد خبر: ۷۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۴
با صدور بیانیه ای

حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از استعفای نمایندگان فارس در مجلس

اعضای شورای شهر شیراز با انتشار بیانیه‌ای از استعفای نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در صد و هفتمین جلسه علنی شورا ضمن حمایت از استعفای نمایندگان فارس در مجلس با انتشار بیانیه‌ای خواستار آن شدند که هیئت دولت با انتخاب استانداری بومی، کارآمد، معتدل و همراه با دولت، آرامش را به این استان بازگرداند.

در این بیانیه آمده است:

«با تقدیر و تشکر از مردم شریف، بزرگوار و انقلابی شهر مقدس شیراز که با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگر بر مصحف فارس در قله افزود؛ آرزوی موفقیت و سربلندی تیم مذاکره کننده هسته‌ای را داریم که بر مبنای نسخه راه مقام معظم رهبری عمل نموده و خطوط قرمز را با اقتدار در برابر زیاده خواهی رژیم استکباری حفظ و حراست نموده اند.

ما اعضای شورای اسلامی کلان شهر شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) ضمن درخواست بر حق ثبات مدیریت در فارس از مواضع حکیمانه، فکورانه، دلسوزانه، جهادی و انقلابی حضرت آیت الله ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان پهناور فارس و نمایندگان عزیز مجلس خبرگان رهبری در فارس و همچنین مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در مطالبه استاندار بومی، کارآمد، باتجربه، معتدل و همراه با دولت که کوچکترین نقشی در جریان های حاشیه ای نداشته باشد، دفاع نموده، آرزو داریم با مدیریت جدید، ثبات و آرامش به فارس بازگردد.

فارس در آستانه دو انتخابات مهم، بیش از هر زمانی نیاز به ثبات، همدلی، همزبانی و تلاش های جهادی و انقلابی بدون سیاسی کاری و بازی‌های سیاسی دارد.

بدون شک عدم توجه به مطالبات و توقعات مردم، آسیب و خسارت به منافع ومصلحت فارس می‌باشد و فارس بیش از پنج میلیون نفری حاضر به پذیرش خسارات وارده نخواهد بود.»

نظرات بینندگان