کد خبر: ۷۲۷۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

پدرخوانده ها استاندار فارس را انتخاب کردند نه دولت/ نمایندگان مراسم معارفه را تحریم کردند/ استیضاح وزیر کشور با 40 امضا کلید خورد

ذوالانوار گفت: نمایندگان فارس از دولت گلایه مند هستند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر کشور در انتخاب استاندار فارس از استارت استیضاح وزیر کشور سخن گفت و اظهار کرد: نقش پدرخوانده ها در انتخاب استاندار فارس قابل توجه بود و می توان گفت پدرخوانده ها استاندار فارس را انتخاب کردند نه دولت.

سید حسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران گفت: دولت با انتخاب یک استاندار بدون تجربه برای فارس نشان داد که جایگاه فارس با 29 شهرستان در این انتخاب مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فارس همواره در قله قرار دارد، تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری جایگاه فارس را اینقدر رفیع و ارزنده تبیین می کنند چرا وزیر کشور در انتخاب استاندار برای این خطه از ایران که دارای جایگاه بزرگی است از این موضوع به راحتی عبور می کند.

وی افزود: فارس در طول تاریخ همواره دارای پتانسیل های بسیاری از بعد مدیریتی بوده است اما این موضوع برای ما قابل هضم نیست که یک استاندار غیربومی و ناآشنا با استان برای فارس انتخاب شود.

ذوالانوار ادامه داد: انتخاب استاندار با پدرخوانده های دولت بوده است و نه خود دولت که این موضوع را وزیر کشور باید با صراحت پاسخ گوید.
وی گفت: 2 سال زمان می برد تا استاندار معرفی شده، استان را بشناسد و با نقطه ضعف ها و قوت آن آشنا شود.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت تصریح کرد: نمایندگان فارس نه تنها در مراسم معارفه استاندار جدید فارس شرکت نمی کنند بلکه به شدت از دولت به دلیل بی توجهی به خواست مردم استان گلایه مند هستند.

وی با اشاره به اظهار گلایه مندی نمایندگان برخی از استان ها از وزیر کشور بیان کرد: درخواست استیضاح وزیر کشور امروز با حدود 40 امضا به هیات رییسه مجلس تقدیم شده است.

ذوالانوار در ادامه در پاسخ به اظهار نظر وزیر کشور در خصوص دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب بی واسطه از سوی مردم هستند و مسئولیت پیگیری مطالبات مردم را دارند، ما خواسته مردم را مطرح کردیم و در هر زمان و مکان دیگری نیز این روند را ادامه می دهیم زیرا برای رای مردم ارزش قائل هستیم، وزیر کشور باید پاسخ دهد که چرا نسبت به خواسته به حق مردم همیشه در صحنه فارس بی تفاوت بوده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴
0
درود بر نمایندگان فارس امیدواریم بر خلاف گذشته در این مورد خاص با هم باشن و تا اخر ادامه بدن صدر صد مردم شیراز و فارس هم با این استاندار کنار نخواهند امد و او دوامی در فارس ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴
0
اگر جوانان و نوجوانان عزیز ما ماجراهای سال 76 تا 78 را به خاطر نداشته باشند اما حافظه تاریخی این مملکت فراموش نخواهد کرد که یک وزیر کشور جنجالی بهمراه هم کیشان خود چطور کشور را بهم ریخت. هر روز یک میتینک هر روز یک جنجال ، در این پارک و آن دانشگاه و .... و در انتها هم آن فتنه عظیم کوی دانشگاه تهران و...
و ظاهرا امروز هم عده ای با تحریک وزیر کشور بدنبال همان روند هستند
reza
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴
0
هدف وزیر کشور انتقام گیری است نماینده ها با هم باشند بیست سال است گه چوب همین پدر خوانده هاوسیاست بازیهای کینه جویانشان می خورم دادرسی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴
0
برای قبلی اگر متحد بودن و یک گزینه مناسب را پیشنهاد میدان الان ا شاهد این مشکلات نبودیم
اصفهانی ساکن شیراز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴
0
استان فارس همیشه از اختلافات بین نمایندگاه و دیگر مدیران و... رنج برده است و علت اصلی مشکلات مدیریتی این استان دقیقا همین نکته است.کمی به استان های مجاور بخصوص اصفهان دقت کنید.حرف امام جمعه سپاه نماینده مجلس شهردار و استاندار یکی است و ان سازندگی و ابادانی شهر اما اینجا هر کس ساز خود را میزند.علت مشکلات فارس همین است و بس.با ساز مخالف زدن مدیران هیچ امیدی بهحل مشکلات این استان نیست.