کد خبر: ۷۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۴

عروسی خونین در یکی از باغ های اطراف شیراز!

مأموران در بازرسي از باغ تعداد سه قبضه سلاح سوزني و فاقد مجوز كشف و در اين راستا سه نفر متهم را دستگير و به كلانتتري انتقال دادند.
به گزارش شیرازه، شادي جشن عروسي با نمايش اسلحه توسط اقوام داماد در يكي از باغ هاي مجالس شيراز، مادر بزرگ عروس را به کام مرگ فرستاد.

فرمانده انتظامي شهرستان "شيراز" در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر تير خوردگي احدي از شهروندان در يكي از باغ هاي مجالس در اطراف شهرك "صدرا" شيراز، بلافاصله ماموران كلانتري صدرا  جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ"بهادر اسماعيلي" افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند يک نفر با قصد نمايش شادي با اسلحه ساچمه زني درعروسي و به صورت غير عمد يكي از مهمان هاي حاضر در باغ را مجروح كرده كه وي به علت شدت جراحات وارده فوت كرده است.

وي تصريح كرد: مأموران در بازرسي از باغ تعداد سه قبضه سلاح سوزني و فاقد مجوز كشف و در اين راستا سه نفر متهم را دستگير و به كلانتتري انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با بيان اينكه تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد، افزود: خانواده‌ها و شرکت‌کنندگان در مراسم‌هاي عروسي نبايد با ايجاد هيجان‌هاي کاذب براي مردم مزاحمت ايجاد کنند و حمل و تيراندازي با اسلحه در مراسم عروسي علاوه بر پيگرد قانوني براي عاملان آنها موجب به وجود آمدن حوادث ناگوار و مرگبار براي خود آنها و اطرافيان مي‌شود.

سرهنگ اسماعيلي هشدار داد: مأموران انتظامي استان فارس با افرادي كه بخواهند با اعمال مجرمانه خود باعث بر هم زدن نظم و امنيت عمومي شوند، برخورد خواهند كرد.


نظرات بینندگان