کد خبر: ۷۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

ذوالانوار: استیضاح وزیر کشور را بخاطر توصیه آیت الله ایمانی پس گرفتیم

نماینده شیراز گفت: ناراحتی مجمع نمایندگان این استان از وزیر کشور در مورد عدم توجه به نظرات نمایندگان درعین‌حال وعده پیشین وی بود
به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار بابیان اینکه پیگیری مطالبات مردم و هموار کردن مسیر توسعه فارس باید موردتوجه و تأکید جدی قرار گیرد، اظهار داشت: به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همیشه از فضای کار و تلاش حمایت کرده‌ام.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در فارس و تولیت آستان شاه‌چراغ (ع) مبنی بر ضرورت حفظ وحدت، همدلی و هم‌زبانی و حل مسائل و مشکلات ایجادشده، بیان کرد: رهنمودهای آیت‌الله ایمانی همیشه راهگشای مشکلات بوده است و به‌یقین در این بحران نیز نقشه راهبردی خواهد بود.

وی افزود: ناراحتی مجمع نمایندگان این استان از وزیر کشور در مورد عدم توجه به نظرات نمایندگان درعین‌حال وعده پیشین وی بود و همین امر منجر به ارائه درخواست استیضاح به هیئت‌رئیسه مجلس شد که این موضوع را بیانات امام‌جمعه شیراز منتفی کرد.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت یادآور شد: می‌توانستیم استیضاح را پس نگیریم و حتی در جلسه معارفه استاندار جدید شرکت نکنیم اما ازآنجاکه مقام معظم رهبری دوگانگی را در شرایط فعلی کشور به صلاح نمی‌دانند و بنا به توصیه نماینده ولی‌فقیه در فارس موضوع استیضاح وزیر کشور منتفی است.

وی ادامه داد: موضوع اختلاف‌نظر مجمع نمایندگان فارس با وزیر کشور در مورد انتخاب استاندار فقط آشنایی کامل فرد منتخب با این استان و دارا بودن سوابق کاری درخشان در حوزه اجرایی و نه مباحث قومی و قبیله‌ای بود.

ذوالانوار افزود: آنچه برای نمایندگان مجلس اهمیت دارد رفع محرومیت‌های این استان و هموار شدن مسیر توسعه است و نمایندگان مردم فارس نیز چیزی جز توسعه این استان نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: دغدغه نمایندگان مانند دغدغه بزرگان این استان و مردم استفاده از نیروهای متخصص است که خدمت را بر اهداف گروهی ترجیح دهند.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت خاطرنشان کرد: هدف تمام خدمتگزاران نظام باید این باشد که آنچه شایسته مردم ولایتمدار فارس است تحقق یابد.


نظرات بینندگان