کد خبر: ۷۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

داعشی‌ها بر سر زن و پول یکدیگر را کشتند

مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان در موصل از کشته شدن 33 تروریست داعشی در درگیری بر سر قدرت، پول و زن، در غرب و شرق موصل خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از العالم، السومریه نیوز نوشت: سعید مموزینی امروز سه شنبه تاکید کرد که این تعداد ازعناصر مسلح داعش، روز گذشته در درگیری های مسلحانه میان یکدیگر یکی در تلعفر(واقع در80 کیلومتری غرب موصل) و دیگری در منطقه الکرامه در شرق موصل، به هلاکت رسیدند.

وی افزود: درگیری ها بر سر قدرت میان عناصر مسلح خارجی و محلی صورت گرفت، تسلط بر پول، تقسیم زنان برای جهاد نکاح و عقب نشینی در برابر نیروهای پیشمرگه علل دیگر درگیری میان عناصر داعش با یکدیگر بود.

از سوی دیگر، "گروهان های جهاد" یکی از گروههای نیروهای بسیج مردمی عراق امروز سه شنبه از مقابله با حمله داعش در شمال شهر فلوجه و به هلاکت رساندن بیش از 40 نفر از عناصر این گروه تروریستی خبر داد.

به گفته "گروهان های جهاد"، نیروهای آنها حمله شدید داعشی ها به منطقه الشیحه در شمال فلوجه را خنثی کردند. این نیروها بیش از 40 داعشی را کشته و 3 زره پوش را به کمک جنگنده های ارتش منهدم کردند.

یادآور می شود که فرماندهی عملیات مشترک در 13 ژوئیه 2015 با اعلام آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار از دست گروه تروریستی داعش، تاکید کرد که نیروهای امنیتی در حال حاضر درگیر جنگهای آزادسازی هستند و به سمت اهداف از پیش تعیین شده در استان پیشروی می کنند.

برچسب ها: داعش ، جهاد نکاح
نظرات بینندگان