کد خبر: ۷۳۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۴

ساخت بزرگترین بیمارستان هسته‌ای در کشور با هزینه ای بالغ بر هزار میلیارد تومان

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از ساخت بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای در کشور در آینده خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، صبح امروز در همایش ملی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت که در سالن برج میلاد برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: تمامی این دستاوردها مرهون هدایت‌ها و نقش‌آفرینی‌های رهبر معظم انقلاب بوده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه بنده از ابتدای تولد این کار، یعنی حدود 12 سال قبل تا کنون در این حوزه حضور داشته‌ام، گفت: آقای روحانی به عنوان فردی متخصص از ابتدا به این مسئله ورود پیدا کرده‌اند و تقدیر اینگونه رقم خورد که عظمت و قدرت و عزت جمهوری اسلامی بیش از پیش برای جامعه جهانی نمایان شود.

صالحی در ادامه سخنان خود گفت: با آقای روحانی و همچنین وزارت بهداشت تصمیم گرفتیم بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای را در کشور بنیان بگذاریم؛ این بیمارستان گویای این حقیقت خواهد بود که فناوری هسته‌ای منوط بر سانتریفیوژ و رآکتور اراک نیست و چالشی بود که دیگران به وجود آوردند و امیدواریم هرچه زودتر این خبر خوش را داشته باشیم.

صالحی در همین راستا یادآور شد: نزدیک به هزار میلیارد تومان این بیمارستان هزینه خواهد داشت و شاید نمونه‌ای از آن در غرب آسیا نباشد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
reza
-
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
0
وزیر بهداشت الان به داد پرستاران برسد که فردا دیر است پرستار ایران بیمار شده