کد خبر: ۷۳۰۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
امام جمعه داراب خطاب به وزیر کشور:

در مقابل توهین به ۱۸ نماینده سکوت کردید اما بخاطر مطهری استاندار عوض شد/ به افشانی کمک می کنیم اما عدول از خط قرمز را نمی پذیریم

امام جمعه داراب گفت: من نمی دانم چرا عده ای از روی عمد برای بی حرمتی به نمایندگان مردم دعوت شده بودند.

به گزارش شیرازه به نقل از آژانس خبری داراب، حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب با اشاره به توافق هسته ای گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکرات هسته ای دارای چارچوب قانونی است و جمهوری اسلامی اجازه سوء استفاده از آن را به هیچ کس نخواهد داد. چه این متن تصویب بشود و چه نشود ایران اسلامی از دوستان خودش در منطقه دست نخواهد کشید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند چه توافق بشود و چه نشود سیاست ما در برابر دولت مستکبر آمریکا تغییری نخواهد کرد و ما هیچ زمانی زیر سلطه استکبار نمی رویم که اگر برویم دیگر جمهوری اسلامی نیستیم.

امام جمعه داراب ضمن تقدیر از تلاش های دکتر احمدی استاندار سابق فارس گفت: برای آقای مهندس افشانی دومین استاندار فارس در دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت می کنم. استان فارس استانی پهناور و پر از مشکلات است که نیاز به اتحاد و تلاش های شبانه روزی دارد. در این استان صنعت نیاز به گسترش دارد تا مشکلات اشتغال جوانان حل شود.

وی گفت: در جلسه تودیع و معارفه استاندار فارس مسائلی رخ داد که بی سابقه بود. معمولا در این جلسات فرمانداران، بخشداران، مدیران کل و مسئولین دعوت می شوند اما من نمی دانم چرا عده ای از روی عمد برای بی حرمتی به نمایندگان مردم دعوت شده بودند. آقای وزیر کشور شما آنجا حضور داشتید قطعا آنهایی که در آن جلسه حضور داشتند دعوت شده بودند چون کسی بی دعوت نمی تواند در آن جلسه حضور یابد.

برای تعرض به یک نماینده استاندار را عوض کردید حالا چطور در مقابل توهین به ۱۸ نماینده ساکتید؟

صادقی گفت: اینهایی که به نمایندگان توهین کردند دعوت شده استانداری بودند و بعید است که از مدیران استانی باشند. یک بام و دو هوا نمی شود شما برای نماینده ای که از یک استان دیگر به فارس آمده و مورد تعرض قرار گرفته بود چه پیگیری هایی کردید. شما حتی استاندارتان را به خاطر یک نماینده برداشتید و مسئولین استان را مورد بازخواست قرار دادید اما چطور در مورد توهین به ۱۸ نماینده استان فارس ساکت هستید.

وی خاطر نشان کرد: در حضور شما به نمایندگان مردم فارس توهین شد اما هیچ اعتراضی نکردید و ساکت ماندید من ارادت خاصی به شما داشتم اما ایمانم به شما کم شد، یک بام و دو هوا که نمی شود.نمایندگان فارس به خواست نماینده ولی فقیه در این جلسه شرکت کردند اما به آنها توهین شد.

وی تاکید کرد: همه ما به استاندار کمک می کنیم اما در مقابل عدم رعایت خطوط قرمز به هیچ وجه کوتاه نمی آییم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
طلبه بسیجی
-
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
0
احسنت به این امام جمعه
ناشناس
ايشان موقعي كه به مطهري توهين شد كجا بودند؟
اصلا يك كلام هم نطق فرمودند اونموقع؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
0
خود جوش بودن آقا خود جوش!
میثم رنجبران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
0
کاش ایشان بیایند و با این صراحت بیان امام جمعه .... شوند..قدمشان روی چشم ..واقعا امام جمعه شجاع و ولایتمداری هستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
0
آفرین
علی فیروزآباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
0
احسنت حاج آقا کاش همه تریبون داران فارس شجاعت شما راداشتند آفرین به صداقتتان