کد خبر: ۷۳۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

شهردار منطقه 6 شیراز: هیچ‌گونه مجوزی برای تغییر کاربری باغات نداده ایم

صالحی گفت: بیش از 35 باغ که اقداماتی در زمینه تخریب و تغییر کاربری داشتند، با همکاری مقام قضایی در شهرداری منطقه 6 پلمب شده است.
به گزارش شیرازه، اسماعیل صالحی امروز در گفت‌ و‌ گو با فارس در شیراز اظهار داشت: ما در حوزه عمرانی منطقه 6 سه محور کاری شامل احداث تقاطع‌ها و بهسازی‌ها، توسعه فضای سبز شامل احداث چند پارک بزرگ، توسعه درختکاری و ترمیم فضای سبز و محور زیباسازی منظر و سیمای شهری را مد نظر داریم که در محور زیباسازی مناطق معالی‌آباد و فرهنگ‌شهر را به طور ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مدیر شهری یادآور شد: منطقه معالی‌آباد به عنوان یکی از مناطق خوب شیراز مطرح است و هر کس وارد این شهر می‌شود دوست دارد آن را ببیند و از این رو ناهنجاری‌های بصری که در آنجا وجود داشت را با تعامل با مجامع امور صنفی، پزشکان و دفاتر وکالت ساماندهی و تابلوهای نازیبا و نامنظم را احیا و بهسازی می‌کنیم.

وی افزود: پیاده‌روسازی معالی‌آباد شامل کف‌سازی، نصب مبلمان شهری و نصب سطل زباله و ... در دست اقدام است.

صالحی ادامه داد: شهرداری در این منطقه هیچ‌گونه مجوزی برای تغییر کاربری باغات نداده و حتی بیش از 35 باغ که اقداماتی در زمینه تخریب و تغییر کاربری داشتند، با همکاری مقام قضایی در شهرداری منطقه 6 پلمب شده است.

شهردار منطقه 6 شیراز اضافه کرد: پروژه کوهسار مهدی یکی از پروژه‌های بسیار بزرگی است که از سنوات گذشته آغازشده و محدوده عملیات آن در حدفاصل شهرداری منطقه یک، 6 و 10 واقع است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با اقدامات خوبی که در حوزه معاونت فنی شهرداری برای این پروژه انجام‌ شده از میدان جام‌جم تا تونل‌های دوقلوی چمران آماده است و برنامه‌های افتتاح به‌زودی اعلام می‌شود.

صالحی بیان کرد: در ادامه این مسیر در منطقه 6 که منصورآباد را شامل می‌شود تملک وسیعی با هزینه بیش از 30 میلیارد تومان توسط شهرداری منطقه انجام و مسیر آزاد شده و پیمانکار مشغول زیرسازی است که تا جوادیه مسیر آماده شود و با توجه به اینکه تقاطع جوادیه کلنگ‌زنی شده از محور جام‌جم به شهرک گلستان متصل می‌شود و این مسیر به‌عنوان یک رینگ شهری از میدان جام‌جم به‌راحتی جاده بوشهر را قابل‌ دسترس می‌سازد.

وی ابراز داشت: در برخی از این تقاطع‌ها، جابه‌جایی تأسیسات که زمان‌بر و هزینه‌بر است، کار را با سختی‌هایی در اجرا مواجه می‌سازد و می‌تواند عامل تأخیر در بهره‌برداری شود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عبدالرضا زینلیان
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت یکایک برادران عزیز و زحمتکش شهرداری، علی الخصوص، شهرداری منطقه 6
ایکاش شهرداری، خارج از هیاهو و برخوردهای شخصی
و با تامل با مردم منطقه نیم نگاهی هم به ساکنان روبروی. جوادیه،خ شهدای منصوراباد ، روبروی حوزه مقاومت ابوالفضل،معروف به ((فقیرآباد)) که اکثرا قریب به 30سال ساکن آنجا هستند مینداخت.