کد خبر: ۷۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

همایش تجلیل از خادمین شهداء در شیراز

همایش سالانه تجلیل از خادمین شهداء و دست اندر کاران راهیان نور روز دوشنبه 4 مرداد در سالن امام علی(ع) سپاه فجر استان فارس برگزار می شود.
به گزارش شیرازه مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس در گفتگو با سایت کوله بار اظهار داشت: این سازمان در سال گذشته با عنایات پروردگار، امام راحل(ره) و شهداءگرانقدر و همچنین با رهنمودها و پیگیری های فرمانده محترم قرارگاه راهیان نور سپاه فجر و مسئولین ذیربط ؛ تعداد 72 هزار نفراز دلسوختگان و عاشقان شهداء را در قالب 1800 کاروان، عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس نموده است.

سروان پاسدار نبی الله عوض پور بیان داشت: سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر قصد دارد همایش سالانه تجلیل از خادمین شهداء و دست اندر کاران راهیان نور را با حضور جمع کثیری از مسئولین مربوطه و حدود 1000 نفر از خادمین شهداء که از سراسر استان عزیمت خواهند نمود در روز دوشنبه 5 مرداد ساعت 8 صبح در سالن امام علی(ع) سپاه فجر استان فارس برگزار نماید.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر افزود: این همایش را به نوعی می توان گفت همایش اختتامیه اعزام های راهیان نور سال 1393 و افتتاحیه اعزام های راهیان نور سال 1394می باشد چرا که از نیمه دوم مرداد ماه امسال، اعزام های راهیان نور آغاز می شود و مردم ولایتمدار از جای جای این استان پهناور به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

وی گفت: الحمدالله ما در ماه های اخیر توانسته ایم شبکه مرکزی کمیته خادم الشهداء را در استان راه اندازی و خادمین را در قالب خادم اتوبوس، خادم اردوگاه و خادم مناطق سازماندهی کنیم و در این راستا دستور العملی جامع جهت کیفی سازی اعزام های راهیان نور و عملکرد مطلوب خادمین شهداء آماده و به نواحی ارسال نموده ایم.

عوض پور درپایان اضافه نمود : هدف از برگزاری این همایش بزرگ تداوم ارتباط با خادمین شهداء در اعزام های راهیان نور و همچنین پرداختن به بٌعد تبلیغ راهیان نور در سطح استان به منظور فرهنگ سازی بیشتر برای مسئولین و آحاد مردم در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت می باشد و انشالله که این مهم با حرکت عظیم محقق گردد.
نظرات بینندگان