کد خبر: ۷۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴

18 رتبه ی زیر 1000 سهم نورآباد از رتبه های برتر کنکور سراسری

امسال کارنامه نورآباد ممسنی در کنکور سراسری درخشان بود و 18 نفر از دانش آموزان رتبه زیر 1000 را کسب کردند.

به گزارش شیرازه، داریوش اسدی ریس آموزش و پرورش ممسنی در گفتگو با نورآنلاین گفت: 40 دانش آموز برتر کنکور ممسنی را بیشتر آقایان آن هم از رشته علوم تجربی تشکیل داده اند. به گونه ای که سیامک کشاورزی از مدرسه امیر کبیر با کسب رتبه 109 کشوری و 50 منطقه ای بهترین رتبه را کسب کرده و سپس آقایان علی قائدی و آرمین گرجیان با رتبه های 162 و 352 منطقه ای نفرات بعدی هستند.

وی افزود: امسال رشد قابل توجه ای داشته ایم و 18 دانش آموز توانسته اند رتبه ی زیر 1000 را کسب کنند که در نوع خود بی نظیر است و در سال های اخیر چنین اتفاقی نیفتاده بود.

رئیس آموزش و پرورش در خصوص آقای سیامک کشاورزی گفت: او از دانش آموزان برتر ممسنی است و  انتظار می رفت رتبه ی تک رقمی بیاورد اما با وجود شرایط رقابتی این آزمون نتوانست عملکرد مناسبی در سر جلسه کنکور از خود نشان دهد.

اسدی در خصوص بهترین رتبه دانش آموز دختر نیز اظهار داشت: فاطمه بوشهری با رتبه 630 منطقه ای توانسته است بهترین رتبه را بین دانش آموزان دختر کسب کند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر دواطلبان کنکور از رشته تجربی هستند در توصیه به خانواده ها گفت: صرفا به سمت رشته تجربی هجوم نیاورید ازدحام بیش از حد در این رشته می تواند در آینده مشکلاتی ایجاد کند و تامین بازار کار آن امکان پذیر نباشد. پیشنهاد می شود خانواده ها اطلاعات  خود را نسبت به رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای افزایش دهند چرا که اشتغال زایی در اینگونه رشته ها بسیار آسان تر است.

گفتنی است در سال  92 نوراباد ممسنی با کسب دو رتبه ی تک رقمی توسط آقایان پویان مینایی و مهدی زارعی توانسته بود به عنوان  پدیده ی کنکور معرفی شود.

پایان گزارش /
نظرات بینندگان