کد خبر: ۷۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۴

رسانه‌های زنجیره‌ای از خانه تکانی در پاستور خبر دادند

رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب از تغییر کابینه دولت یازدهم پس از اتمام مذاکرات هسته‌ای که شامل 4 وزیر و دو استاندار می‌شود، خبر دادند.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب به طور همزمان از تغییر کابینه دولت یازدهم پس از پایان مذاکرات هسته‌ای خبر دادند.

این رسانه‌ها که تغییر کابینه دولت را بر اساس منافع جناحی خود به عنوان یک مطالبه سیاسی از دولت همواره مطرح می‌کنند در حال حاضر با گذاشتن قید الزام بر تغییرات دولت بیان می‌کنند که «شعار تعامل سازنده با جهان کارگر افتاد و اکنون هنگامه تحقق وعده‌های دیگر است.»

در همین رابطه یک سایت خبری اصلاح‌طلب عنوان کرد اخبار به دست آمده از منابع موثق موید آن است که دولت به دنبال تغییرات در برخی وزارتخانه ها و نیز استانداران است.

محمود گودرزی وزارت ورزش و جوانان جزو اولین کاندیداها برای تغییر در دولت از سوی این رسانه‌ها عنوان می‌شود.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، علی ربیعی وزیر کار و رفاه و تامین اجتماعی از جمله وزرای دیگری هستند که زمزمه تغییر آنها از سوی رسانه‌های مذکور به طور جدی قلمداد شده است.


علاوه بر این موارد اخباری از تغییر در استانداری‌ها نیز به گوش می‌رسد که دو استان مهم تهران و خوزستان از جله این موارد اعلام شده اند.

رسانه‌های زنجیره‌ای از خانه تکانی در پاستور خبر دادند/ 4 وزیر و دو استاندار تغییر می‌کند؟

گرچه در این اخبار سخنی از تغییر وزیر کشور مطرح نشده است اما روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب کماکان تغییر در این وزارت که وظیفه اجرای انتخابات را بر عهده دارد را ذیل موضوع ترمیم کابینه یازدهم پس از پایان مذاکرات به عنوان یک مطالبه و سهم خواهی از دولت طلب می‌کنند.

نظرات بینندگان