کد خبر: ۷۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

یک نمایشگاه کتاب پرتخفیف در آباده + عکس

این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و در پی استقبال مردم شهرستان از خرید کتاب دایر شده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  آباده نما، با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان آباده، نمایشگاه کتاب با 5 هزار عنوان در محل هیات ابوالفضل علیه السلام  این شهرستان افتتاح شد.

علی اکبر عربشیبانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده، با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و در پی استقبال مردم شهرستان از خرید کتاب دایر شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند با تخفیف  30 تا 50 درصدی از این نمایشگاه خرید کند، یادآور شد: این نمایشگاه از 2 لغالیت 20 مرداد در محل هیات حضرت ابوالفضل علیه السلام آباده برای بازدید عموم مردم دایر می باشد.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه غرفه ای با هدف تعامل و حضور بیشتر کودکان سندروم دان (آهسته گامان)در بین افراد جامعه در راستای هشدار کم آبی و مصرف صحیح آب  برپا شده است که آهسته گامان آباده ای با توزیع کارت پستال هایی در این خصوص متذکر می شوند.

لازم بذکر است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن کتابخانه های عمومی،شهرداری و بهزیستی و انتشارات تلاش اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

نمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آبادهنمایشگاه کتاب آهسته گامان آباده

نظرات بینندگان