کد خبر: ۷۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

مشارکت خیران فارسی در ساخت بیمارستان های شیراز‌

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از مشارکت نیک‌اندیشان عرصه سلامت این استان در توسعه و ساخت ۸ بیمارستان بزرگ شیراز خبرداد و گفت: این مشارکت‌ها در سالجاری بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش شیرازه، علی‌اکبر رامجردی در گفت‌وگو با تسنیم، با تشریح نیازهای اولویت‌دار عرصه سلامت مرکز استان فارس اظهار داشت: مهم‌ترین این اولویت‌ها شامل تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) در صدرا، تکمیل بیمارستان پیوند ابوعلی سینا در صدرا، ساخت بیمارستان رسول اعظم(ص)، ساخت بیمارستان سرطان جنوب و ساخت بیمارستان ویژه بانوان است.

رامجردی از دیگر برنامه‌های امسال نیک‌اندیشان عرصه سلامت استان فارس در شیراز را توسعه بیمارستان کوثر، توسعه بیمارستان حضرت زینب(س) و نوسازی بیمارستان اعصاب و روان محرری در باجگاه اعلام کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی فارس در امور مشارکت‌ها تصریح کرد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته خیران سلامت استان فارس امسال مشارکت ساخت یا اجاره خوابگاه‌های دانشجویی به‌همراه تامین هزینه تحصیلی دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی را آغاز کرده و این طرح خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اشاره به پیشرو بودن این مجمع در کشور خاطرنشان کرد: نیکوکاران این استان نقش اثرگذار خود را در سال‌های اخیر به‌خوبی ایفا کرده‌اند به‌طوری که با نگرشی عمیق و اقداماتی ارزشمند توانسته‌اند در ارتقای سلامت و  ارائه خدمات بهداشتی - درمانی به جامعه نقشی ویژه و ممتاز داشته باشند.

رامجردی گفت: خیران عرصه سلامت استان فارس همچنین در 10 سال گذشته در زمینه‌های مختلف عرصه سلامت، اقدامات خود را با روندی رو به افزایش پیگیری کرده و رشدی فزاینده را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/ ‌
نظرات بینندگان