کد خبر: ۷۳۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴

بانک انصار از پروژه «کارت شهروندی» در شیراز کنار گذاشته شد

کارت شهروندی انصار فقط تا نیمه شهریورماه امسال اعتبار دارد و پس از آن قابل استفاده نیست.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، پروژه کارت شهروندی انصار در شیراز از خرداد سال 1388 و با تجهیز تعداد 1000 دستگاه اتوبوس درون شهری سازمان اتوبوسرانی آغاز شد. حالا پس از گذشت 6 سال، کارت شهروندی انصار فقط تا نیمه شهریورماه امسال اعتبار دارد و پس از آن قابل استفاده نیست.

بانک جایگزین انصار، بانکی است متعلق به شهرداری. «بانک شهر» با افتتاح شعبه های جدید در ساختمان های شهرداری های مناطق و سایر نقاط شیراز، همچنین تاسیس باجه های بانکی در گوشه و کنار خیابان های شیراز، کارت شهروندی جدیدی را ارائه می کند که شهروندان شیرازی بایستی از این پس از این کارت استفاده کنند.

شهرداری شیراز می گوید: مزیت کارت های جدید زیاد است. از جمله؛ جمع آوری خودکار کرایه (AFC)، مدیریت ناوگان حمل و نقل درون شهری(AVL)، صندوق صدقات الکترونیک، پرداخت هزینه پارکومتر، پرداخت هزینه بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و موزه ها، پرداخت هزینه اماکن ورزشی، پرداخت هزینه پارکینگ های عمومی، پرداخت بلیط سینما ها و سالن های تئاتر، پرداخت بلیط شهر بازی  و پرداخت هزینه خرید نان از نانوائی ها می توان اشاره نمود.

شهرداری شیراز برای ترغیب شهروندان به استفاده از این کارت، اعلام کرد به استفاده کنندگان این کارت به قید قرعه جایزه می دهد. مفتاحی معاون برنامه‌ریزی سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز اردیبهشت ماه امسال گفت: از همین ماه هر فردی که از کارت اتوبوس استفاده کرده باشد و حتی یک مورد تراکنش کارت اتوبوس داشته باشد در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود و جوایز ارزنده‌ای برای تشویق استفاده از کارت پیش‌بینی‌شده است.

مفتاحی افزود: کارت‌هایی که در حال حاضر به شهروندان ارائه می‌شود شهروندی است که در مترو و اتوبوس همزمان کاربرد دارد و در آینده نزدیک حدود 16 مورد خدمات با این کارت ارائه خواهد شد که پرداخت در مواردی از قبیل تاکسی، پارکینگ‌ها، مراکز دیدنی و فروشگاه‌های زیر نظر شهرداری و ... را شامل می‌شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
0
کارتهای قبلی انصار نیز قرار بود دارای همین قابلیتهایی شوند که ذکر می کنند! کـــــــــــــــــــــــــــــــو...؟؟؟!؟
این هم شده مثل حقوق ناقابل کارمندان که برای منافع خودشان هر روز آن را از بانکی به بانک دیگر پاس می دهند