کد خبر: ۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴

باند 5 نفره سارقان در شیراز منهدم شد

در پليس آگاهي پیرامون جرائم ارتکابی از سارقان تحقیق و تاکنون به بیش از 70 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، با تلاش مأموران انتظامي استان فارس باند پنج نفره سارقان درون خودرو منهدم و 70 فقره سرقت از آنان كشف شد.
رئيس پليس آگاهي استان فارس با اعلام اين خبر گفت: مأموران گشت کلانتری 11 زند شیراز هنگام گشت زنی در حاشیه پارک آزادی دو نفر راکب یک دستگاه موتور سیکلت را كه اقدام به شکستن شیشه یک دستگاه سواری سمند كرده و قصد سرقت را داشتند، مشاهده مي كنند.

سرهنگ سيروس حيدري ادامه داد: سارقان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار مي كنند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز يكي از سارقان دستگير و به كلانتري انتقال داده شد.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته از متهم و انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي در اين راستا چهار نفر همدست سارق و خريدار اموال مسروقه ديگر نيز دستگير و متهمان با تشكيل پرونده به پليس آگاهي استان انتقال داده شدند.

اين مقام انتظامي گفت: در پليس آگاهي پیرامون جرائم ارتکابی از سارقان تحقیق و تاکنون به بیش از 70 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار كردند.

وي با بيان اينكه در اين رابطه تعدادي از مالباختگان شناسايي و تحقيقات پليس ادامه دارد، به شهروندان هشدار داد: براي اينکه فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند، از پارک خودرو خود در جاهاي خلوت و تاريك بپرهيزند و سعي نمايند وسيله نقليه خود را مجهز به دزدگير کنند.


نظرات بینندگان