کد خبر: ۷۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴

فرماندار استهبان: دریاچه بختگان کمتر از دریاچه ارومیه نیست

خشک شدن دریاچه بختگان کمتر از درياچه اروميه نيست و گرفتن حقابه برای بختگان را تجديد حيات برای شهرستان های مجاور اين درياچه دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان، شرفی فرماندار استهبان با حضور تعدادی از مسؤولين با اهالی روستای دستجرد دهستان خیر در محل مسجد جامع اين روستا ديدار کرد.

شرفی در اين ديدار ضمن تقدير و تشکر از حضور مردم، خدمتگزاری به مردم را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: توجه جدی به روستاها از اهم وظايف مسؤولين ادارات شهرستان است و پيگيری جهت رفع مشکلات روستاها را از شوراها و دهیاران خواستار شد.

فرماندار استهبان با اشاره به اینکه موضوع خشکسالی و کمبود آب موضوعی بسیار جدی و بحرانی است از کشاورزان خواست که صرفه جويی در مصرف آب و استفاده از روشهای نوين آبياری برای باغات و زمين های زراعی را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به ارائه تسهیلات بلاعوض توسط دولت همکاری لازم را بعمل آورند.

وی در پاسخ به سوالات مردم و شوراها در خصوص شوره زار شدن زمينهای کشاورزی گفت خشک شدن دریاچه بختگان کمتر از درياچه اروميه نيست و گرفتن حقابه برای بختگان را تجديد حيات برای شهرستان های مجاور اين درياچه دانست.

وی با بیان پیگیری های بعمل آمده در خصوص احیاء دریاچه بختگان افزود در سفر نماینده هیات محترم دولت به شهرستان اولین درخواست مسئولین از ایشان احیاء دریاچه بختگان بوده و معاونین محترم رئیس جمهور در جریان موضوع قرار گرفته اند.


نظرات بینندگان