کد خبر: ۷۳۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴

وعده رئیس جدید سازمان ورزش و جوانان فارس درباره زمان افتتاح ورزشگاه میانرود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه آزادی با اختصاص 24 میلیارد تومان که 14 میلیارد تومان در سال جاری و 10 میلیارد تومان دیگر در سال آینده تأمین می‌شود تا پایان سال 1395 به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،حیدرعلی کامیاب بعدازظهر امروز به‌مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی که از ششم تا دوازدهم ماه جاری برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ورزشگاه که در گذشته برای 25 هزار نفر در نظر گرفته ‌شده بود با تلاش‌های انجام‌شده به 50 هزار نفری افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی 6 هزار نفری که یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس بوده نیز با اختصاص 60 میلیارد ریال در سال آینده نیز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: از 300 پروژه ورزشی در این استان 35 پروژه تکمیل و به بهره‌برداری کامل می‌رسد و با اجرایی شدن آن گامی مؤثر در بهبود ورزش قهرمانی این استان برداشته خواهد شد.

کامیاب بیان داشت: برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی بیش از 1.5 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با بهره کم در اختیار باشگاه‌ها به‌ویژه بدن‌سازی، و یوگا برای خرید و تجهیزات قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امید داریم با حمایت از تیم‌های فوتبال این استان به‌ویژه برق و فجر شهید سپاسی به جایگاه واقعی خود و نیز لیگ برتر دست یابند تا هواداران این دو تیم ریشه‌ای شاد شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از تأسیس و راه‌اندازی اتاق سرمایه‌گذاری و مجمع خیران ورزش خبر داد و افزود: برای ارتقا و مشارکت هرچه بیشتر افراد نخبه و صاحب‌نظر اتاق فکر دیگری با حضور چهره‌های دانشگاهی شاخص و نیز دو نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرایی شدن آن شاهد رشد و رونق ورزش در این استان خواهیم بود.

کامیاب بیان داشت: استان فارس فقیر نیست و در حوزه ورزش آن اعتبار هزینه شده اما خوب مدیریت نشده است و با همدلی با بخش‌های تولیدی و صنعتی می‌توان زمینه رشد ورزش را در این استان را فراهم کرد.

وی اظهار داشت: 46 رشته ورزشی فعال در فارس وجود دارد که چشم‌انداز ورزشی در این استان باید به‌صورت آسان و ارزان با تقویت ورزش‌های همگانی در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در مورد جایگاه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ا‌ی در فرهنگ ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ورزش پهلوانی که با نام خدا و ائمه اطهار آغاز و به پایان می‌رسد الگوی مناسبی برای ترویج فرهنگ و اخلاق ورزشی در میان جوانان و نوجوانان است.

کامیاب تصریح کرد: برای ترویج این فرهنگ نباید نگاه آنی  و کوتاه داشته باشیم و با توجه به این ورزش ریشه‌ای در قالب مقاوم‌سازی با رویکرد اخلاقی و روحیه جوانمردی می‌توان حاشیه‌های ورزشی را در کشور به‌ویژه در استان فارس از بین برد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
كارمند
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
0
ببينيم و تعريف كنيم!!!

اينم از وعده هاي دولتمردان راستگو!