کد خبر: ۷۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

یک عمل جراحی سنگین در بیمارستان صحرایی شهدای عشایر اقلید

سرهنگ نوروزی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در پایان فعالیت بیمارستان صحرایی عشایری، همکاری شبکه بهداشت و درمان اقلید را بسیار عالی عنوان نمود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، بیمارستان صحرایی عشایری که با همت بسیج جامعه پزشکی استان فارس و همکاری شبکه بهداشت و درمان اقلید در دشت روستای آسپاس از توابع شهرستان اقلید برپا گردید، به بیش از 5 هزار بیمار مراجعه کننده عشایری از هفتم مردادماه جاری طی سه روز، خدمات درمانی پزشکی ارایه نمود .

حضور متخصصان در رشته های مختلف و اقدام خداپسندانه آنها بدون هیچ گونه چشمداشت مادی برای ویزیت رایگان، موجب گردید که مراجعان محروم منطقه عشایری رضایت خود را از دریافت این خدمات ابراز نمایند .

سرهنگ نوروزی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در پایان فعالیت بیمارستان صحرایی عشایری، همکاری شبکه بهداشت و درمان اقلید را بسیار عالی عنوان نمود.

دکتر فربد، رییس شبکه بهداشت و درمان اقلید نیز در آخرین روز از کار بیمارستان صحرایی عشایری گفت : حضور چشمگیر و تلاش شبانه روزی همکاران در خصوص همکاری با بیمارستان صحرایی ستودنی بود که بایستی به طور ویژه از این عزیزان تقدیر به عمل آید .

دکتر فربد همچنین با حضور در چادر مخصوص خدمات اندازه گیری فشارخون، وزن و قد که از پر تجمع ترین مکان ها در چند روز بر پایی بیمارستان بوده و توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان در دو شیفت اداره می شد، از زحمات آنان قدردانی نمود .

متخصصان چشم پزشکی، اورولوژی، ارتوپدی، قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، جراحی عمومی و زنان و زایمان در این بیمارستان به ارایه خدمات مختلف از جمله ویزیت، دارویی، آزمایشگاهی و جراحی های محدود پرداختند .

با توجه به تاکیدات دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص غربالگری های غیر واگیر، دو نفر از کارشناسان در این بیمارستان صحرایی مستقر گردیدند که صبح و عصر اقدام به اندازه گیری فشارخون، وزن و قد مراجعان نمودند .

گفتنی است در حاشیه این بیمارستان صحرایی، دکتر محمد صادق مسعودی، جراح مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اقلید اقدام به عمل جراحی ستون فقرات بیمار نمود و بیمار 31 ساله با درد در ناحیه کمر که منجر به عدم توانایی در حرکت بیمار گردیده بود، توسط دکتر مسعودی ویزیت و برای جراحی به اطاق عمل اعزام گردید و تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفت و در حال حاضر حال عمومی بیمار نیز رضایت بخش است.

نظرات بینندگان