کد خبر: ۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
شیرازه گزارش می دهد:

رژیم صهیونیستی را به لیست «ننگ» اضافه کنید/ چند کودک فلسطینی در اسرائیل اسیرند؟

شهرک نشینان اسرائیلی یک نوزاد فلسطینی را در کرانه باختری زنده سوزاندند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، صبح روز جمعه شهرک نشینان اسرائیلی یک نوزاد فلسطینی را در کرانه باختری زنده سوزاندند! این اتفاق موجی از واکنش ها را در جهان در پی داشته است.
این اولین باری نیست که این رژیم، جان کودک بی گناه را می گیرد بلکه 67 سال است جان بی پناه ترین و معصوم ترین نوع انسان(کودک) را به بی رحم ترین شکل ممکن می گیرند؛ سازمان های بین المللی که برای هر اتفاقی سینه چاک می دهند، کشتار هزاران کودک خردسال را نه نمی بینند و نه می خواهند که ببینند. نسل کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین، مدافعانی از جنس قدرت های پوشالی دارد. به غیر از تجهیز کردن این اشغالگر به مدرن ترین تجهیزات نظامی، غول های رسانه ای دول غربی در طول 7 دهه اخیر همیشه در خدمت این رژیم سفاک برای توجیه جنایاتش بوده است.

«دید‌بان دادگاه نظامی» مدتی پیش در یک گزارش 300 صفحه ای از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نوشت: از سال 1967 تاکنون حدود 95 هزار کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند.

«ریچارد فالک» نماینده رسمی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی نوشت: از سال ۲۰۰۰ تا پایان سال ۲۰۱۰ بیش از ۱۳۰۰ کودک فلسطینی به طور مستقیم و عامدانه توسط رژیم صهیونیستی کشته شده اند و البته کودکان کشته شده در جنگ ها، بمباران ها و عملیات نظامی مشمول این آمار نیست. این در حالی است که رژیم صهیونیستی پیمان نامه حقوق کودک را امضا کرده و به تعداد کودکان شهید فلسطین، آن را زیر پا گذاشته است.

سال گذشته یونیسف اعلام کرد: حملات نظامی اسرائیل به غزه در سال های 2008 و 2009 به کشته شدن 350 کودک منجر شده بود و جنگ غزه در سال 2012 نیز کشته شدن 35 کودک را در پی داشت.

همچنین کمیته سازمان ملل ویژه تحقیق درباره جنگ 51 روزه سال گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در گزارشی 183 صفحه ای از جنایات این رژیم نوشت: در این حملات حدود 1462 غیرنظامی فلسطینی که یک سوم آنها از کودکانند (299 نفر آن‌ها زن و 551 نفر کودک) کشته شدند. بر اساس این گزارش، همچنین 11231 فلسطینی از جمله 3540 زن و 3436 کودک زخمی شده‌اند که 10درصد آن‌ها دچار نقص عضو دائمی شده‌اند.

این آمارها گوشه ای از نسل کشی های هدفمند این رژیم اشغالگر است و آمارهای غیر رسمی نشان می دهد قربانیان جنایت های اسرائیل بیشتر از آن است که در رسانه ها منتشر می شود.
سفاکی های این رژیم جعلی چنان دامنه دار بوده است که کارشناسان سازمان ملل حتی بان کی مون هم از جنایت های این رژیم به ستوه آمده و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند. اما این سازمان مدتی پیش با قرار ندادن نام اسرائیل در فهرست «ناقضان حقوق کودکان» ننگی بر پیشانی خود و رئیس بی کفایتش زد.

قتل و عام هزاران کودک معصوم و بی گناه، آیا نقض حقوق کودک نیست؟ آیا کسی می تواند پس از سوزندان شهيد شيرخوار «علي سعد دوابشه» اذهان آزادی خواهان را در دادگاه وجدان وتو کند؟ باید از آقای بان کی مون پرسید، آیا کباب شدن کودک فلسطینی در حالت خواب، «غیرمعمول» و غیرانسانی است یا قرار گرفتن نام رژیم سفاک کودک کش در لیست ننگ؟

قطعا رفتارهاي منفعلانه سازمان ملل به عنوان یک داور بین المللی منجر به گستاخی بيشتر رژیم صهيونيستی می شود و آن ها با خیالی آسوده تر از همیشه نه تنها در فلسطین به چنین تجاوزاتی ادامه می دهند بلکه در حال صدور رفتارهای خود به سایر کشورهای همصفت خود هستند به طوری که رژیم آل سعود اکنون سخت در حال همدلی و همزبانی با آن هاست!

نظرات بینندگان