کد خبر: ۷۳۶۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
هنرمند جوان زرین دشتی:

آرزویم این است روزی به برنامه ماه عسل دعوت شوم و بگویم من همان کسی هستم که پول های خود را صرف شادی مردم می کند

آرزوی بزرگ من این است که بعنوان یک هنرمند از طرف شهرستان روزی در صدا و سیما بخصوص در برنامه احسان علیخانی حضور پیدا کنم.

به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت، همیشه هنرمندان عرصه هنر و تئاتر در شهرستانها از این شکایت دارند که چرا مسئولین برای برنامه های فرهنگی شهرستانها تلاش نمی کنند و در محافل مختلف این گلایه را بیان می کنند.

«ابوالفضل دیانت خواه» نوجوان هنرمند و نام آشنایی است که در سطح شهرستان با اجرای تئاترها و برنامه هایش همه او را بخوبی می شناسند.

وی متولد 1373 می باشد که نزدیک به 10 سال است به گفته خودش در این حرفه به صورت آماتور فعالیت می کند.

بهترین و بدترین خاطره اجرای برنامه هایت در کدام مناسبت ها بود؟

تاکنون برنامه های زیادی را مدیریت، اجرا و یا فقط تئاتر یا برنامه سرودش را اجرا کرده ام ولی بهترین برنامه ای که تاکنون در آن شرکت کردام  برنامه جشن عید نوروز سال 93 بود که در آن برنامه مبلغ 150 هزار تومان به من جایزه داداند و بعد از آن برنامه یک خانواده فقیر را می شناختم و آن مبلغ را به انها کمک کردم.

بدترین برنامه هم زمانی بود که برای اولین بار بر روی سن رفتم و استرس زیادی داشتم ولی بعد ها از بین رفت.

هزینه برگزاری این برنامه ها را از کجا تامین می کنی؟

برای برگزاری برنامه های معمولا از طرف ارگان یا نهاد خاصی پول به من نمی دهند و از طریق پول توجیبی خودم و کمک های مردمی اقدام به برگزاری این برنامه ها می کنم و معمولا همیشه بدهکار هستم ولی چون اعتقاد دارم که تا توانی دلی بدست آور دل شکستن هنر نیست و با توجه به این ضرب المثل همیشه تلاش میکنم تا حداقل قشر ضعیف جامعه که نمی توانند از برنامه های فرهنگی شهرستان استفاده ببرند قدری خوشحال و سرگرم شوند.

وضعیت مالی خود و خانواده ات چگونه است؟خانواده ات مخالف نیستند؟

متاسفانه خیلی وضعیت مالی مناسبی نداریم ولی با این که مشغول به تحصیل هستم روزهای تعطیل را به کار می روم تا امرار معاش  کنم. پدرم همیشه با این کار من مخالف بوده چون معتقد است نباید برای کسانی که ارزش قائل نیستند برای این مسائل کار کرد.

بزرگترین آرزویت چیست؟

آرزوی بزرگ من این است که بعنوان یک هنرمند از طرف شهرستان روزی در صدا و سیما بخصوص در برنامه احسان علیخانی حضور پیدا کنم  و بگویم من همان کسی هستم که پول های خود را کم کم جمع می کردم تا برای مردم برنامه های شاد و متنوع اجرا کنم

حرف آخر:

از مسئولین خواهش دارم تا با کمک در اجرای این گونه برنامه ها، از غیرفعال شدن برنامه های فرهنگی در شهرستان کوتاهی نکنند زیرا مردم با کمترین برنامه های فرهنگی هم باتوجه به نبود امکانات رفاهی مناسب و سرگرم کننده قانع هستند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
0
واقعا به اینها میگن هننرمند
ذ بابایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
0
درود بر ابوالفضل فعال و هنرمند
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
0
توروخدا دعوتش کنید به برنامه شب بارسی وخوشاشیراز جوون مردمیه