کد خبر: ۷۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
فرمانده سپاه پاسارگاد:

مدیران فرهنگی از ظرفیت بسیجی ها در فضای مجازی استفاده کنند

در کارگاه توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیجی، زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مسئولان نظارت‌ حوزه‌های مقاومت نیز حضور داشتند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد،دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیجی پاسارگاد در راستای آموزش مسئولان شهرستان و بخش های مختلف پایگاه های بسیج حوزه‌های مقاومت در کانون شهید فهمیده برگزار شد.

در کارگاه توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیجی، زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد و جمعی از بسیجیان کارمند و فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مسئولان نظارت‌ حوزه‌های مقاومت نیز حضور داشتند.

حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد اظهار داشت: باورها و اعتقادات اسلامی باید در انسان‌ها تعمیق یابد زیرا افرادی که نسبت به باورهای دینی اعتقاد قلبی نداشته باشند نخواهند توانست تا پایان راه ثابت قدم باشند.

وی افزود: هدف برگزاری این دوره توانمندسازی فعالان و مرتبطین فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج و آشنایی بیشتر آنان با علوم فرهنگی روز دنیا است.

فرمانده سپاه پاسارگاد در ادامه با تشریح کلی برنامه های بسیج، ادامه داد: توانمند سازی فرماندهان و مدیران بسیج برای تقویت پایگاه ها لازم است.


وی با اشاره به نقش فرمانده هان و مدیران بسیج در محلات، گفت : همراه بودن شما با مردم مساوی است با همراه شدن مردم با شما . اگر مردم با شما حرکت کردند مشکلات مرتفع خواهد شد وتوان کار فرهنگی در محله بالا خواهد رفت.


زارعی تاکید کرد: ما که خود اصحاب فرهنگ هستیم باید برای ارتقاء فرهنگ اسلامی توانمندی هایمان را بالا ببریم،امروز روز نبرد رسانه هاست و در کار فرهنگ واشاعه فرهنگ اسلامی تمام توانمان را به کار گیریم.


فرمانده سپاه پاسارگاد در رابطه با اهداف و ماموریتهای سپاه پاسارگاد گفت: نظیر همین کارگاه آموزشی تا پایان سال در تمامی حوزه های مقاومت بسیج محلات شهرستان پاسارگاد برگزار خواهد شد تا شورای حوزه و پایگاه های مقاومت نسبت به برنامه یکساله خود توجیه شده و بتوانند با قدرت اهداف سازمان را پیاده نمایند.

زارعی ابراز داشت: مدیران فرهنگی باید با فضای مجازی آشنا شوند تا بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های بسیجی به مقابله با دشمن بپردازند.

وی با اشاره به برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که توسط بسیجیان در فضای مجازی ایجاد شده است، ادامه داد: رهبر انقلاب بر فعالیت بسیجیان در عرصه فرهنگی تاکید‌های بسیاری دارد و بسیجیان وظیفه دارند از تاکید‌های ایشان پیروی کنند و مانع از نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی شوند.

در حاشیه این مراسم  از جمال رزاق منش مدیر سابق آموزش وپرورش پاسارگاد با اهداء لوح تقدیر، از طرف سپاه پاسارگاد، قدردانی شد.

 

 

نظرات بینندگان