کد خبر: ۷۳۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

رئیس جدید دادگستری فراشبند: توقیف چاه های غیر مجاز از برنامه های اصلی من است

رئیس دادگستری فراشبند گفت: مبارزه با حفر و بهره برداری از چاه های غیر مجاز، آن هم در زمان فعلی که مسئله آب شرب شهرستان در موقعیتی بحرانی قرار دارد از اولویتهای دستگاه قضا در فراشبند خواهد بود.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار حمید تقی زاده رئیس دادگستری فراشبند در گفت و گویی با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت امر قضا و قضاوت بیان داشت: بی شک در جریان پرونده های قضائی یک طرف ناراضی از حکم صادره  خواهد بود و کما فی السابق تلاش در جهت بالا بردن روحیه حق پذیری در شهرستان فراشبند راخواهیم داشت.

رئیس دادگستری فراشبند ضمن تقدیر از زحمات دوساله صمد چوبینه به عنوان رئیس سابق این دادگستری بیان داشت: راه آقای چوبینه را ادامه خواهم داد و همچون گذشته رعایت بی طرفی و سرعت در انجام رسیدگی به پرونده ها را دستور کار قرار خواهم داد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سرعت در انجام امور در کار بسیار مهم است ولی در برخی پرونده ها نیاز به تحقیق و بررسی های بیشتر وجود دارد که باید با صرف وقت بیشتر از قضاوت عجولانه پرهیز نمود و دقت را هیچ گاه فدای سرعت نمی کنیم.

تقی زاده مبارزه با مرتکبین جرائم خشن، متجاوزین به نوامیس مردم، ادم ربایی، سرقت های مسلحانه و تولید و توزیع کننده گان مواد مخدر را در اولویت پرونده های ورودی به دادسرا خواند و بیان داشت: در قبال چنین جرائمی که امنیت و آسایش جامعه و خانواده ها را بر هم میزند هیچ گونه رحم و مروتی نخواهیم داشت.

وی افزود: پایین بودن فرهنگ گذشت در این شهرستان از دیگر عواملی است که جای کار و تلاش جهت بهبود دارد و با استفاده از ظرفیت معتمدین محلی می توان این فرهنگ را افزایش داد.

حمید تقی زاده سالم سازی ادارات را از دیگر برنامه های کاری خود خواند بیان داشت: از مردم عزیز درخواست داریم با هوشیاری با مسائل برخورد نمایند در صورت مشاهده تخلف چه در ادارات، خیابان و دیگر مکان ها با اعلام گزارش به رده های قضایی و پلیس امنیت مطمئن باشند به شدت با خلاف کاران برخورد خواهیم نمود و باید با همکاری ادارات و مردم فضا برای مرتکبین به جرائم ناامن گردد.

مبارزه با حفر و بهره برداری از چاه های غیر مجاز، آن هم در زمان فعلی که مسئله آب شرب شهرستان در موقعیتی بحرانی قرار دارد از دیگر اولویتهای دستگاه قضا در فراشبند خواهد بود در زمینه محیط زیست نیز با جدیت برخورد خواهیم نمود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
0
تبریک میگم یه ایشون