کد خبر: ۷۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
مدیرکل ورزش و جوانان ‌فارس:

۳۰۰ طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان فارس وجود دارد‌

مدیرکل ورزش و جوانان ‌فارس با اشاره به اینکه ۳۰۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در این استان وجود دارد گفت: تسریع در بهره‌برداری از این طرح‌ها در قالب برنامه‌ای زمان‌بندی شده تدوین شده است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه حیدرعلی کامیاب اظهار داشت: مهم‌ترین این طرح‌ها شامل ورزشگاه‌ میان‌رود و ورزشگاه شش هزار نفری شیراز است که با تخصیص اعتبارهای لازم در حال تکمیل است.

کامیاب تصریح کرد: برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تلاش برای بهره‌برداری از این دو ورزشگاه مهم و تاثیرگذار تا پایان سال 95 است و در این زمینه نیز دیگر مسئولان متولی قول همکاری داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین به بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورزشگاه میان‌رود شیراز اشاره کرد و گفت: در این بازدید عنوان شد، تکمیل و بهره‌برداری ورزشگاه میانرود که سازه آن سال قبل به عنوان سازه برتر معماری کشور انتخاب شده از اولویت‌های مهم وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ضلع شرقی این ورزشگاه تکمیل شده و عملیات اجرای پیست تارتان و زمین چمن نیز به‌زودی آغاز می‌شود بیان کرد: امسال شرکت توسعه 60 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه تامین کرده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده استان نیز 80 میلیارد ریال برای این طرح اختصاص می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: اولویت این اداره کل به طرح‌هایی است که از پیشرفت مناسب برخوردارند و در این زمینه نیز بخشی هفته دولت و بخشی دیگر نیز دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نظارت بیشتر بر اجرای طرح‌های عمرانی ورزشی و تسریع در بهره‌برداری آن است که این مهم با برنامه‌ریزی در حال انجام است.

کامیاب با بیان اینکه اداه کل ورزش و جوانان استان فارس آماده مشارکت با بخش خصوصی در اجرای طرح‌های ورزشی است افزود: در این زمینه نیز تسهیلات و حمایت لازم از بخش خصوصی صورت می‌گیرد.


نظرات بینندگان