کد خبر: ۷۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

نحوه بازسازی گلزار شهدای استهبان با خانواده های شهدا هماهنگ شد

جمعی از خانواده های شهدا با حضور در بنیاد شهید استهبان با ریاست آن اداره به بحث و تبادل نظر در مورد بازسای گلزار شهدای شهرستان پرداختند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ به دنبال اعتراض خانواده معظم شهدا ، رزمندگان و ایثار گران مبنی بر بازسازی گلزار شهدای استهبان «قطعه پایین» جمعی از این عزیزان با حضور در بنیاد شهید استهبان با ریاست آن اداره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جهانگیری رییس بنیاد شهید شهرستان استهبان در این جلسه با بیان اینکه خود از خانواده معظم شهدا و از جانبازان دفاع مقدس می باشد افزود: بنده به عنوان خادم شهدا از این همه لطفی که نسبت به شهدا دارید لذت می برم و دغدغه های شما در این خصوص درک میکنم. در خصوص بازسازی قطعه دوم گلزار شهدا در استهبان با حضور مهندسین  و صاحب نظران نقشه ای تهیه و قرار شد بعد از بررسی های دقیق و موافقت خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران به تایید امام جمعه برسد و به مرحله اجرا دربیاید.

وی اضافه کرد: در این بین عزیزانی نسبت به خوب بازسازی نشدن قطعه جنوبی اعتراض داشتند ما این پیشنهادات و اعتقادات را به جان خریده و با کمک این عزیزان به دنبال رفع مشکل در بازسازی قطعه جنوبی گلزار شهدا خواهیم بود.

جهانگیری ادامه داد: قبور مطهر شهدا باید درست بازسازی شود نه اینکه اصلا بازسازی نشود. اعتبار امسال جهت بازسازی قطعه دوم شهدا 50 میلیون تومان است که بعد از شروع بازسازی هزینه های آن تامین خواهد شد.

در ادامه این جلسه خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و جمع بندی جلسه طی مصوبه ای به امضاء حضار رسید.

در پایان این جلسه مقرر گردید که کارگروهی از میان خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران به عنوان نماینده انتخاب شده تا نقطه نظرات آنان اعمال و از نزدیدک در جریان امور قرار داشته باشند و این کارگروه نسبت به رفع مشکلات بهسازی قطعه جنوبی گلزار شهدا با همکاری با بنیاد شهید مشارکت داشته  باشند.

همچنین مقرر گردید بعد از رفع مشکلات بهسازی قطعه جنوبی گلراز شهدا و رضایت خانواده های معظم شهدا، قطعه شمالی بازسازی شود وعملیات بهسازی قطعه شمالی تا پایان رفع مکشلات قطعه جنوبی آغاز نگردد.


 

 

    نظرات بینندگان