کد خبر: ۷۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
مدیر آموزش و پرورش خرامه:

بیش از 8 میلیارد تومان پروژه عمرانی در خرامه درحال اجرا است

پروژه احداث مدرسه شهید حسینی قوام آباد، پروژه مدرسه شهیدان تقی زاده سلطان شهر، پروژه مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) خرامه، پروژه مدرسه خرد خیرآباد، پروژه توسعه مدرسه تربیت خرامه، پروژه استخر، پروژه سالن جلسات آموزش و پرورش، پروژه سالن آمفی تئاتر و پروژه سیستم گرمایشی 15 مدرسه شهرستان خرامه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 640 میلیون تومان در حال انجام است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، کرامت کاظمی مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: چندسالی است که شاهد ساخت و سازهای چشمگیر خیرین در سطح شهرستان هستیم که به لطف خدا فعالیت های بسیار خوبی در حال اجراست.

وی افزود: آموزش و پرورش با بودجه های دولتی به تنهایی نمی تواند رشد و توسعه پیدا کند و باید مشارکتهای مردمی به عنوان یک ضرورت نهادینه شود، الحمداله در سالهای اخیر شاهد رشد مشارکت های مردمی بوده ایم و خیرین و خانواده ها تلاش زیادی داشته اند به نحوی که در سال گذشته در مقایسه با 2 سال قبل علی رغم خشکسالی این مشارکت ها 4 برابر شده است.

کاظمی برگزاری جشنواره خیرین را یکی از راهکارهای تشویق و تقدیر از خیرین عنوان کرد و گفت: خانواده ها برای دانش آموزان هزینه های مختلفی می پردازند، آنها باید آموزش و پرورش فرزندان خود را در سبد هزینه های خانوار در اولویت قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش خرامه بیان داشت: با وجود تحریم ها در سه سال اخیر پروژهای خوبی در حال تحویل یا اجرا داریم از جمله احداث مدرسه شهید حسینی قوام آباد، پروژه مدرسه شهیدان تقی زاده سلطان شهر، پروژه مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) خرامه، پروژه نمازخانه مدرسه خرد خیرآباد، پروژه توسعه مدرسه تربیت خرامه، پروژه استخر، پروژه تالار جلسات آموزش و پرورش، پروژه سالن آمفی تئاتر و کتابخانه شهر خرامه و پروژه سیستم گرمایشی 15 مدرسه در سطح شهرستان خرامه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 640 میلیون تومان.

وی به جزییات پروژه استخر اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار که از طرف خیرین اهدا شده و جنب هنرستان عرفان قرار دارد در حال ساخت بوده و به عنوان مجتمع آموزش ورزشی در نظر گرفته شده است، در صورت گشایش مالی و تخصیص بودجه درآینده، خوابگاه و سالن ورزشی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: کلیه استانداردها و امکانات این استخر، بین المللی بوده و شامل سونا، جکوزی و سالن ورزشی خواهد شد، نقشه آن نیز از جدیدترین نقشه استخرهایی که در تهران در حال اجراست استفاده شده، مبلغ 900 میلیون در سال گذشته از ماده 180 و امسال نیز مبلغ یک میلیارد از ماده 180 از طرف جناب دکتر اسماعیلی جهت تسریع در تکمیل این پروژه مهم در اختیار واحد نوسازی و تجهیز مدارس فارس قرار خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش خرامه به تشریح وضعیت پژوهش سرا و سالن آمفی تئاتر پرداخت و گفت: این مجموعه با 800 متر زیربنا در 2 طبقه که طبقه اول کتابخانه و پژوهش سرا و طبقه دوم سالن آمفی تئاتر با 270 صندلی خواهد بودکه توسط ورثه شادروان حاج حبیب اله ایزدی ساخته می شود.

وی در پایان گفت: جهت نوسازی ومقاوم سازی بعضی از واحد های آموزشی در سطح شهرستان نیز پیگیری هایی در حال انجام است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/1.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/2.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/3.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/4.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/44.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/5.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/55.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/18%20ap/6.jpg

 

نظرات بینندگان