کد خبر: ۷۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

معاون اداره ارشاد فارس: فارس در رتبه چهارم فعالیت رسانه ای قرار دارد

سهرابی گفت: فارس با 170 نشریه مکتوب و برخط در رتبه چهارمین استان رسانه‌ای کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: برای نخستین بار روز خبرنگار در استان فارس به هفته خبرنگار به منظور تجلیل از این قشر فرهیخته جامعه تبدیل شد و تقدیر از این قشر فرهیخته متفاوت از سال‌های گذشته بود و تمام مسئولان به نحوی شایسته در آئین تجلیل از خبرنگاران استان فارس حضور یافتند.

صابر سهرابی در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تشکر از اعضای شورای شهر به دلیل توجه این شورا به خبرنگاران و تجلیل از خبرنگاران این حوزه اظهار کرد: فارس با 170 نشریه مکتوب و برخط در رتبه چهارمین استان رسانه‌ای کشور قرار دارد و اصحاب رسانه این استان می‌توانند با تلاش بیشتر این استان را به قله عزت و موفقیت برسانند.

وی با اشاره به جمله معرف دکتر شریعتی مبنی بر ای‌که «قلم توتم من است»، افزود: اهمیت قلم و اصحاب قلم در اعتلا و رشد جوامع انسانی غیرقابل‌انکار است و امیدواریم بستر مناسبی برای فعالیت بهتر و بیشتر خبرنگاران استان فراهم شود.

بنابراین گزارش در این جلسه یک نفر از خبرنگاران حوزه شورای شهر شیراز و یک نفر از عکاسان خبری این حوزه به بیان برخی مشکلات خبرنگاران در ارتباط با شورای شهر پرداختند و خبرنگاران حوزه شورای اسلامی تقدیر شدند.

نظرات بینندگان