کد خبر: ۷۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

محمد عباسی سرمربی کارا شیراز شد

در جلسه‌ای با حضور مسئولان و بازیکنان تیم کارا شیراز، محمد عباسی مربی باسابقه شیرازی به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، در جلسه‌ای با حضور بازیکنان و مسئولان تیم کارا شیراز که در فصل جاری در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور خواهد داشت محمد عباسی به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

همچنین مهدی فروردین سرمربی فصل پیش شهرداری فیروزآباد و قاسم جنگجو مربی فصل پیش بهمن شیراز به‌عنوان کمک‌مربی عباسی را همراهی خواهند کرد.

محمد عباسی پیشکسوت فوتبال فارس سابقه حضور در تیم‌هایی مانند برق شیراز، ایران جوان بوشهر، مرصاد شیراز، پیام مخابرات فارس و فجر شهید سپاسی به‌عنوان مربی و یا بازیکن را دارد.

همچنین عباسی فصل گذشته تیم فجر شهید سپاسی را در سمت مدیر فنی همراهی می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه کارا به خبرنگار فارس گفت: هدف ما اعتلای فوتبال فارس است و برای رسیدن به این هدف جوان‌گرایی و فرصت دادن به استعدادهای ناب فوتبال این استان را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم و از ظرفیت‌های بومی فارس در تیم کارا استفاده می‌کنیم و کسب نتیجه و موفقیت در بازی‌های لیگ دسته دوم در مرحله دوم برنامه کاری باشگاه کارا شیراز است.

سعید زارع افزود: در گذشته باشگاه کارا و مسئولانش بدون حاشیه فعالیت کردند و اکنون نیز همین روند را ما ادامه می‌دهیم و به‌هیچ‌وجه وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شویم و اجازه ورود افراد حاشیه‌ساز را به اطراف تیم نخواهیم داد و با عوامل و بازیکن‌هایی که حاشیه‌ساز شوند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل سابق تیم بهمن شیراز اظهار داشت: در حال حاضر فوتبال فارس فقط دو تیم کارا و فجر را دارد که در لیگ‌های مطرح کشور حضور دارند و فوتبالیست‌های این استان فقط در این تیم‌ها می‌توانند خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: تیم فجر شهید سپاسی 80 درصد از بازیکنان خود را از بازیکنان سرباز انتخاب کرده است و ظرفیت بالایی برای حضور بازیکنان بومی در آن وجود ندارد، بنابراین تنها تیمی که بازیکنان بومی فارس می‌توانند در آن حضور داشته باشند تیم کارا است و ما فضا را برای بازیکنان جوان مهیا کرده‌ایم تا توانایی خود را نشان دهند.

زارع اظهار داشت: باشگاه کارا تاکنون با حمایت‌های مالکان باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده و در آینده نیز این روند را ادامه خواهد داد، هرچند مشکلات بسیاری در مجموعه کارا وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه کارا در پایان گفت: امیدواریم با تلاش کادر فنی، بازیکنان، هواداران، مدیریت باشگاه و مسئولان این استان بتوانیم به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کنیم و فارس را به جایگاه واقعی‌ خود در فوتبال برسانیم.

نظرات بینندگان