کد خبر: ۷۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

خبر اختلاس میلیاردی در جهرم تکذیب شد

فرماندار ویژه جهرم گفت: انتشار خبر مربوط به اختلاس میلیاردی در پست بانک جهرم صحت ندارد.
به گزارش سروییس شهرستان های شیرازه علیرضا صحرائیان فرماندار جهرم در گفتگو با پسین جهرم با اشاره به تیتر اخیر رسانه های کشور در مورد اختلاس میلیاردی در جهرم گفت: تیتر و متن خبری که با این عنوان در رسانه ها منتشر شده هم خوانی نداشته و انعکاس آن برای مردم ایجاد سوال و ابهام به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه این موضوع مربوط به سال 88 بوده و بحث اختلاس در آن مطرح نبوده است، افزود: این جریان مربوط به سوء استفاده از مُهرهای مورد تأیید پست بانک بوده و با پیگیری هیئت تخلفات بانک حکم انفصال دائم از خدمت برای فرد خاطی صادر شده است.

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه پیگیری قضایی فرد خاطی منجر به صدور حکم برائت برای وی می شود، بیان کرد: پست بانک به حکم صادر شده اعتراض و روند این پرونده همچنان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به ضرر و زیان ناشی از این موضوع به پست بانک گفت: در این راستا هیچ ضرر و زیان مالی به پست بانک وارد نشده و صرفاً سوء استفاده از اوراق و امهار بانک بوده است.

صحرائیان با بیان اینکه مطرح شدن این موضوع با عنوان اختلاس میلیاردی در جهرم برای مردم این شهر زشت و ناپسند است، خاطرنشان کرد: از روزنامه خبر جنوب و سایر رسانه ها تقاضا داریم به انتشار تکذیبیه خبری که سبب خدشه دار شدن چهره شهر دارالمومنین شده اقدام کنند.

نظرات بینندگان