کد خبر: ۷۴۳۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

کاپیتان عشایری: تاخیرهای «آسمان» بخاطر تعدد پروازها بیشتر به چشم می آید

چون سایر شرکت‌های هواپیمایی در روز یک پرواز دارند تأخیر و یا ابطال پرواز آنان به چشم نمی‌آید درحالی که در شیراز شرکت هواپیمایی آسمان روزانه 40 سوتی پرواز انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، مدیر کل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب با بیان اینکه تحریم‌ها هواپیماهای آسمان را زمین‌گیر کرده است، گفت: قبول داریم که نباید در پروازها تأخیر وجود داشته باشد اما صنعت حمل و نقل هوایی دچار مشکلات فراوانی است.

کاپیتان بهادر عشایری تصریح کرد: ما از اول انقلاب تحریم بوده‌ایم اما تحریم‌های دوسال اخیر به‌ویژه از زمانی که بانک مرکزی نیز تحریم شد، مشکلات بسیاری برای صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد شد و علاوه بر افزایش شدید قیمت دلار، حتی برای پرداخت هزینه‌ها باید بهره‌ای به یک واسطه بدهیم تا پول را به شرکت‌هایی که به ما خدمات می‌دهند برسانند.

وی درخصوص تاخیر طولانی مدت پرواز  مشهد-شیراز توضیح داد: هواپیما پس از بلند شدن از فرودگاه مشهد در حدود شصت مایلی فرودگاه یکی از موتورهای آن دچار نقص فنی می‌شود که مجبور می‌شود دوباره به فرودگاه برگردد که تیم کارشناسی هواپیمای کشوری هواپیما را چک می‌کند و پس از تأیید کارشناسان و فرستادن دو خلبان دیگر هواپیما مجاز به پرواز می‌شود.

مدیر کل هواپیمایی آسمان منطقه جنوب تعداد زیاد پروازها با فاصله کم را علت دیگر تأخیرها عنوان و اظهار کرد: تمام شرکت‌های هواپیمایی تاخیر دارند و حتی برخی از آنان به راحتی پرواز را باطل می‌کنند اما چون سایر شرکت‌های هواپیمایی در روز یک پرواز دارند تأخیر و یا ابطال پرواز آنان به چشم نمی‌آید درحالی که در شیراز شرکت هواپیمایی آسمان روزانه 40 سوتی پرواز انجام می‌دهد.

عشایری با بیان اینکه به دلیل کمبود هواپیما و محدودیت‌هایی که وجود دارد ساعت پروازها به‌هم فشرده و با فاصله 45 دقیقه‌ای است، گفت: اگر هواپیمایی به دلیل ترافیک یا یک بانده شدن فرودگاه و یا هر علت دیگری با تاخیر بنشیند یا پرواز کند این تاخیر بر روی تمام پروازهای بعدی هم تاثیر می گذارد و تا آخر شب ادامه دارد که این باعث می‌شود سروصدا کند و همه مردم فارس متوجه تاخیر در پروازها شوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
0
تحریم ها که کاغذ پاره بودند
چی شب یه باره همه را زمینگیر کرد
غلامرضاعاليشوندي
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
0
مال اینه که کاردست اهل فن نیست.