کد خبر: ۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

خیرین بوانات 8 دستگاه یخچال وگاز به نیازمندان اهدا کردند + تصاویر

مدیر کمیته امداد بوانات گفت: مدیریت امداد بوانات علاوه بر کارهای خدماتی در جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال نیز یکی از ادارات پیشتاز استان بوده است .

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، با حضور امام جمعه و بخشدار بخش مزایجان ، مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوانات و به همت جمعی از خیرین با همکاری مجمع خیرین کمیته امداد در بخش مزایجان تعداد 7 دستگاه یخچال و 1 دستگاه اجاق گاز به مدد جویان و نیازمندان تحت پوشش اهدا شد.

امام جمعه مزایجان در جلسه ای که در همین رابطه در بخشداری این بخش برگزار شد ضمن تشکر از رسانه ها گفت: بازتاب اخبار کمک به نیازمندان می تواند موجب تشویق خیرین و دیگر افراد جامعه در جهت کمک به نیازمندان جامعه باشد.

حجت الاسلام میر شکاری افزود: بین مردم جامعه، آن قشر که از همه نیازمندتر و کمک رسانی به آنها بر همه لازم و ضروری است، فقرای جامعه هستند و خداوند بی همتا در کلام نورانی خود به کرّات مؤمنین را به انفاق و کمک رسانی به فقرا و مستمندان سفارش فرموده است.

پیش از آن نیز مسلم دمیری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوانات با ارائه گزارشی از عملکرد چند ماهه گذشته این نهاد گفت: امسال 351 میلیون ریال زکات فطره در اسرع  وقت به دست نیازمندان شهرستان رسید و این اداره علاوه بر کارهای خدماتی در جذب اعتبارات و ایجاد اشتغال نیز یکی از ادارات پیشتاز استان بوده است.

دمیری ضمن تشکر از خیرین شهرستان که در امر کمک به نیازمندان همیشه یار و یاور امداد بوده اند افزود:  این تعداد هدایا که با مبلغی بالغ بر هشتاد میلیون ریال تهیه توسط خیرین شهرستان اهدا شد به خرید ملزومات زندگی همچون اجاق گاز و یخچال جهت نیازمندان اختصاص یافت و به خانواده های نیاز مند اهدا شد.

کاظمی بخشدار مزایجان نیز گفت : با توجه به خشکسالیهای اخیر در این منطقه و با افتتاح نمایندگی کمیته امداد در این بخش و تلاش سرکار خانم منصوری امید واریم این نهاد بتواند در جهت رفع محرومیتهای منطقه گامهای موثری بردارد .

حرف رسا

رسای بوانات

سایت بوانات فارس

انتهای پیام/224224

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان