کد خبر: ۷۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

برگزاری اولین‌ جشنواره محصولات اقتصاد‌مقاومتی موسسه‌ نگار‌نصر

معرفی توانمندی های تولید کنندگان و فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی استان فارس از رویکردهای مهم این نمایشگاه می باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، اولین نمایشگاه و جشنواره محصولات اقتصاد مقاومتی توسط موسسه کار آفرینی و اشتغالزایی نگار نصر شعبه فارس همزمان با دهه کرامت برگزار می گردد.

محمد حسین صفری مدیر موسسه کار آفرینی و اشتغالزایی نگار نصر شعبه فارس درباره این رابطه به خبرنگار تنویر گفت: به منظور معرفی محصولات اقتصاد مقاومتی به بازار فروش، در سال جاری چهار نمایشگاه و دو جشنواره محصولات اقتصاد مقاومتی توسط موسسه کار آفرینی و اشتغالزایی نگار نصر در استان فارس برگزار خواهند شد.

برگزاری اولین‌جشنواره محصولات اقتصاد‌مقاومتی موسسه نگار نصر

وی افزود: اولین نمایشگاه و جشنواره با حضور نواحی چهار گانه شیراز، ناحیه عشایری و نواحی همجوار شامل سروستان، کوار، خرامه، سپیدان، مرودشت و زرقان در شهرستان شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) به مدت 8  روز با 32 غرفه در ضلع غربی پارک آزادی برگزار خواهد شد.

صفری همچنین از برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز دوشنبه 1394/05/26 با حضور مدیران ارشد استان فارس خبر داد.

مدیر موسه نگار نصر فارس هدف از برپایی این نمایشگاه را اجرای منویات مقام معظم رهبری با رویکرد حمایت از تولید دانست و اضافه کرد: معرفی توانمندی های تولید کنندگان و فعالان  عرصه های اقتصاد مقاومتی استان فارس از رویکردهای مهم این نمایشگاه می باشد.

وی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه، مسابقات طبخ غذای سالم به منظور استفاده از غذای ارگانیک نیز برگزار می گردند.

صفری در پایان صحبت هایش درباره نحوه ثبت نام متقاضیان در این نمایشگاه ها گفت:  متقاضیان ثبت نام و شرکت در نمایشگاه های محصولات اقتصاد مقاومتی می توانند به نمایندگی های موسسه کار آفرینی و اشتغالزایی نگار نصر فارس واقع در نواحی سپاه مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان