کد خبر: ۷۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

سرویس های مدارس سروستان ساماندهی می شوند

مسئول واحد تاکسیرانی و حمل ونقل درون شهری شهرداری سروستان از ساماندهی سرویس مدارس این شهرستان قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، طیب مومنی،مسئول واحد تاکسیرانی و حمل ونقل درون شهری شهرداری سروستان در گفتگو با خبرنگار سروآنلاین با اشاره به مصوبه اخیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان مبنی بر مدیریت سرویس مدارس این شهرستان توسط شهرداری  اظهار داشت: طرح ساماندهی سرویس مدارس سروستان از سال گذشته آغاز شده و تلاش داریم ضمن ایجاد بستری مناسب جهت ارائه سرویس مناسب به دانش آموزان ،مجموعه خودروها و رانندگان این سرویس ها نیز سازماندهی شده تا جنبه کیفی و کمی خدمات افزایش پیدا کند.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: مهمترین دغدغه ما، حفظ جان دانش آموزان و امنیت روانی خانواده ها می باشد.

طیب مومنی اشاره ای هم به وضعیت ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری کرد و گفت: با توجه به کمبود تاکسی های درون شهری تلاش داریم از همه ظرفیت های موجود در شهرستان در جهت تامین خودروهای مورد نیاز استفاده کرده و در این بین علاوه بر آژانس های تلفنی از همه کسانی که طی سال های گذشته در قسمت سرویس مدارس فعالیت داشته اند نیز براساس شرایط و ضوابط قانونی استفاده خواهیم کرد.

مسئول واحد تاکسیرانی و حمل و نقل درون شهری سروستان با اشاره به دشواری های موجود در سال های آغازین طرح ساماندهی سرویس مدارس تاکید کرد: علیرغم سختی های موجود در اجرایی شدن این طرح به همکاری مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان نیاز مبرم داریم .

وی در پایان این گفتگو تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح ساماندهی سرویس مدارس تنها سرویس هایی می توانند نسبت به انتقال دانش آموزان از خانه به مدرسه و بلعکس فعالیت داشته باشند که موفق به کسب مجوز و برچسب سرویس مدارس از سوی شهرداری سروستان شده باشند.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان