کد خبر: ۷۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

عطرافشانی امامزاده سید نورالدین علوی (ع) سپیدان

امامزاده سید نورالدین علوی (ع) سپیدان با حضور جمعی از مسئولان عطر افشانی شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، در دومین روز از هفته کرامت ، شهراردکان حال و هوایی دیگر داشت از ابتدای خیابان تا ورودی امامزاده سیدنورالدین غازی علوی (ع) جمعی از مردم ،زائرین خادمین به صورت گسترده حضور داشتند.

جمعی از خادمین حرم احمدی و محمدی(ع)، امام جمعه شهرستان، مسئولین و مردم ولایتمدار سپیدان حرم مطهر امامزاده سیدنورالدین غازی علوی (ع)  عطرافشانی وغباررویی نمودند.

این عزیزان ابتدا به زيارت حرم مطهر امامزاده سیدنورالدین غازی علوی (ع) مشرف شدند و سپس در مراسم نوراني عطر افشاني و غبار روبي حرم مطهر شركت كردند.

برخی از زائرین با شربت و شیرینی پذیرایی می کردند برخی مسیر را آب و جارو نموده و برخی هم اسفند دود می کردند و منتظر کاروان سفیران و خادمین حرم مطهرشاهچراغ (ع) بودند.


صدای صلوات نوید بخش رسیدن این کاروان نورانی بود که در ابتدای این کاروان پرچم منور و مقدس حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم حضرت شاهچراغ (ع) رضا توسط خادمین حرم حمل می شد و مردم به رساندن خود به این پرچم منور خود را متبرک می نمودند.

بعد از ورود خادمین مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط یکی از خدام حرم رضوی آغاز شد و سپس حجت‌الاسلام ارودا مسئول اداره تبلیغات شهرستان سپیدان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت:با اشاره به حضور خادمین احمدی ومحمدی(ع) به این مکان مقدس بیان داشت: در این دهه کرامت عزیزان و سرورانمان خادمین حرمین مطهر امروز جهت عرض تبریک تشریف آورده اند و در  کنار مضجع نورانی سیدنورالدین غازی علوی (ع) حضور پیدا نموده اند لذا این دهه کرامت یک دهه دلدادگی و شیفتگی اهل بیت(ع) و محبین به آستان مقدس آنان است.

نظرات بینندگان