کد خبر: ۷۴۵۷۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

دردسرهای عروس و داماد شیرازی با یخچال معیوب!

لازمه بدانید که من تجربه سال ها زندگی در خارج از ایران عزیزمان رو داشته م خوب می دانم احترام به مشتری و گارانتی به چه شکلی هست.

به گزارش شیرازه، بدعهدی شرکت های لوازم خانگی در ارائه خدمات پس از فروش در ایران موضوعی است تمام نشدنی که هر روز روایتی نو از آن می شنویم. متن پیش روی، شرح همه اتفاقی است که یکی از مخاطبان شیرازه پس از خرید یک دستگاه یخچال با آن مواجه شده است. شیرازه بدون هیچ گونه دخل و تصرفی آن را منتشر می کند.

چند وقت پیش با مراجعه به مغازه لوازم خانگی اقدام به خرید یک دستگاه یخچال ساید با ساید ال جی کردم. و بالاخره حدود 5 روز قبل این یخچال را برای ما آوردند اما با دستپاچگی تمام! ( خودشان می دانستند چه چیزی به ما میدهند، این قدر که وقتی یخچال را آوردند دستپاچه بودند که حتی امضا هم از من نگرفتند که یخچال تحویل من شده، چون می دانستند یخچال ایراد دارد سریع در عرض سه سوت غیب شدند! ) کارتن دستگاه این قدر خاکی و دربه داغون بود که باور کنید حتی نمی شد داخل خانه گذاشت.

دردسرهای عروس و داماد شیرازی با یخچال معیوب!

شهرداری هم وقتی آشغال جمع می کرد کارتن تا دو روز درب منزل ما بود. بالاخره بعد از تماس با شرکت الی جی، تکنسین ال جی که شخص خوش برخورد و مودبی هم بود به منزل ما آمد. ( در طول تمام مدتی که ایشون در منزل ما بود من رو به آرامش دعوت می کرد). وقتی پلاستیک رو برداشتیم خط و خش های روی یخچال مشخص شد! تصمیم گرفتیم از خیر این چند خش بگذریم و شروع به نصب یخچال کنیم. وقتی درب یخچال را باز کردیم با اتفاقی عجیبی روبه رو شدیم، قسمت یخ ساز یخچال در داخل به شدت کثیف بود. شبیه چیزی مثل باقی مانده لوازم آرایش خانم ها. جالب که بدونید هیچ پلاستیکی درون یخچال نبود فقط کارت گارانتی داخلش بود و بس ( قبلا من چندین بار ساید های ال جی را دیده بودم نمونه آخر هم واسه منزل پدرم بود کلا قسمت های داخل یخچال داخل پلاستیک بود ) اما اینجا دریغ از یک پلاستیک که روی یخچال باشد! درب و آهن روبای یخچال هم مشکل داشت! راستی قطعه ای داخل در یخچال پیدا کردیم که کارشناس هم نمی دانست چیه؟! هیمین جا بود که اجازه نصب کامل دستگاه و مهرکردن برگ گارانتی را به تکنسین ندادم. الان 5 روز هست وقت و انرژی مرا این یخچال کذایی گرفته و تقریبا می توانم بگویم روزی چندبار دارم به شماره 02184733 تماس می گیرم هر بار هم به من می گویند داریم پی گیری می کنیم. اعلام فوریت کردیم که در یکی از تماس ها هم به من گفتند به ما مربوط نمی شود با واحد فروش تماس بگیرید! من درخواست شماره واحد فروش را کردم! به راحتی به من اعلام کردند ما شماره آن ها را نداریم! خودتان پیدا کنید از 118 ..... چند ساعت بعد هم از دفتر شیراز ال جی با من تماس می گرفتند، هر بار که زنگ می زدم تهران! می گفتند که یخچال را تعمیر کنیم! به نظر شما این یخچال باید تعمیر بشو یا تعویض؟ یخچالی که مشخص هست مشکل داره؟ یعنی شرکت ال جی این قدر سوء مدیریت دارد که داخل یخچال لوازم آرایشی هست!؟ واحد کنترل کیفیتش اینقدر بی کیفیت شده که دقت نمی کند داخل یخچال چه چیزی هست؟ در ضمن کارشناس خود شرکت گلید ایران تایید کرده که یخچال مشکل دارد و مشتری تصمیم به تعویض دارد! بعد از کش و قوس های فراوان دفتر شیراز ال جی به من زد گفت، فروشنده دستگاه از زیرگروه های نمایندگی در چهارراه اصلاح نژاد هست و شما مراجعه کنید برای تعویض دستگاه. با مراجعه به نمایندگی آن ها گفتند، دستگاهی که شما می خواهید را من دیگه ندارم باید 3 ماه صبر کنید! ( معلوم نیست این آقا و مسولین ال جی خودشان می توانند 1 روز بدون یخچال سر کنند؟) بعد از اصرار، فروشنده 2 مدل را جایگزین می کند، می گوید که اگر بخواهی با یکی از این دوتا برات تعویض می کنیم! اولین موردش قیمت یخچال 12 میلیون و نیم بوده! یعنی 5 و نیم میلیون از یخچالی که ما الان خریدیم گران تر! مورد بعدی هم یه یخچال معرفی می کند که همان یخچال رو پدر بنده 8 سال پیش خرید و بعد از 7 سال هم بخاطر قدیمی شدنش مجددا عوضش کرد! فروشنده انتظار داشت من یخچال را جایگزین بکنم!

دردسرهای عروس و داماد شیرازی با یخچال معیوب!

مدیران محترم شرکت گلدایران در ایران

لازمه بدانید که من تجربه سال ها زندگی در خارج از ایران عزیزمان را داشته ام، خوب می دانم احترام به مشتری و گارانتی به چه شکلی هست. 7 سال پیش من در مالزی یک دستگاه ماشین لباس شویی خریدم که بعد از 2 روز خراب شد! کارشناس شرکت 3 ساعت بعد در منزل من حاضر بود و دستگاه را بررسی کرد، فقط بخاطر این که تعمیر دستگاه دو روز طول می کشید، همان روز دستگاه من را با یک دستگاه نو تعویض کردند و کالای مشکل دار رو مرجوع کردند. عوامل شرکت بارها در این چند ساعت از من عذرخواهی کردند و و در طول یک ماه هر هفته یک نفر با من تماس می گرفت که ببیند دستگاه در چه وضعیتی هست و آیا من راضی هستم یا نه؟ این کجا آن کجا؟

دردسرهای عروس و داماد شیرازی با یخچال معیوب!

امشب شب اول عروسی ما هست و هنوز یخچال نداریم!

به نظرم گارانتی در ایران فقط کشک هست و بس کاش رفته بودیم جنس بدون گارانتی گرفته بودیم!

جمعه قرار بود ما بریم ماه عسل! بخاطر این اتفاق کذایی ما 2 بلیط به ارزش 2 میلیون رو کنسل کردیم!

این مدت هم ماشاالله همه سرما منت گذاشتند بابت چیزی که پولش را گرفتند! و نماینده فروش ال جی با منت می گوید، من دو روزه از کار زدم بخاطر شما!

دردسرهای عروس و داماد شیرازی با یخچال معیوب!

ای کاش حداقل یکی از دفتر ال جی با من تماس گرفته بود بعد از این همه پی گیری یک معذرت خواهی خشک خالی از ما کرده بود. همچین اعصاب خوردی در شب عروسی، حالی به آدم می دهد! امیدوارم مدیران ال جی هم چنین چیزی را تجریه کنند!

من از رسانه های انتظار دارم این متن را انتشار بدهند تا برسد به دست مسولین ال جی در ایران.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
حس بدیه اول زندگی تو ذوقشون خورده طفلکی ها . ال جی باید پاسخگو باشه .
shiva
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
man qasd kharid az LG dashtm vali ba in etefaq pashimon shodm
vaqean moteasefam
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
به نظر من ال جي بايد رسماً عذر خواهي كنه و به اين عروس و داماد خسارت پرداخت كنه
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
واقعا واسه همچين شركت بزرگ و معتبري متاسفم
elnaz
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
ey vaaay
شریفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
شما باید برید سراغ همون مغازه ای که ازش خرید کردید و مجبورش کنید عوضش کنه
رامين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
آخخخخخييييييييي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
akhey
in shala zodtar moshkelton hal she.
ishala ke khoshbakht shan
vaqan vase in sherkat jaye taasoof dare
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
چه اتفاق تلخی ، بی چاره عروس خانوم چقدر حرص خورده اونشب !
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
من از ال جی راضی هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
دلم سوخت براشون ! در جهت حمايت ازشون كمپين با هشتگ عروس و داماد شيرازي و يخچال معيوب در فيس بوك و اينستا راه مي اندازم براشون ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
سلام بنظر من اين مشكل بخاطر كم لطفي مغازه دار هست و ربطي به شركت خدمات پس از فروش نداره . من براي همچنين فروشندگاني كه به نظر خودشون زرنگن متاسفم