کد خبر: ۷۴۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

توجیه عجیب ابتکار برای مصاحبه با بی بی سی

ابتکار در صفحه اینستاگرامش نوشت: در مصاحبه با بی‌بی‌سی از حمایت مردم از توافق ‌هسته‌ای، رفع تحریم‌ها و اهمیت نقش ایران در برقراری صلح و امنیت صحبت کردم.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست که چند روز پیش با خبرنگار بی بی سی در ایران مصاحبه کرد بود توضیحاتی را درباره این مصاحبه ارائه کرد.

وی با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «در مصاحبه با بی بی سی از حمایت مردم از توافق هسته ای، رفع تحریم ها و اهمیت نقش ایران در برقراری صلح و امنیت صحبت کردم. اما نمی دانم چرا بعضی ها از مصاحبه بی بی سی اینقدر دلواپس شدند و مواضع اصولی را پالس به غرب تلقی کردند.

آیا از اینکه گفتم دولت روحانی قدرت منطقه شده ناراحتند؟ یا اینکه گفتم همه از این توافق بهره مند خواهند شد؟

البته که دولت آقای روحانی و جریان اعتدال بیشتر بهره می برند و برنامه های خود را می توانند محقق کنند و نیز اصلاح طلبانی که از ایشان حمایت کردند.

از جمله سئوالات در این مصاحبه این بود که تندروهای امریکایی مخالف توافق هستند و می گویند شما درآمدهای پس از رفع تحریم را چگونه هزینه می کنید؟

گفتم: در برنامه ششم مشخص است که برای توسعه پایدار ایران هزینه خواهد شد.»

 

ابتکار در ادامه توجیه قابل تاملی در خصوص مصاحبه‌اش ارائه کرد و نوشت: «برای دلواپسانی که معتقدند من نباید در مورد توافق هسته ای صحبت کنم، یاداوری می کنم بدون صلح و امنیت از محیط زیست هم خبری نیست، امنیت مقدمه توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است».


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رهگذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
0
سلام ، کسانی از اصول صحبت می کنند که خود، مصاحبه کردن با یک شبکه کذاب و منافق و دنباله رو براندازی نظام، را براب خود افتخار می دادندو اسف ناک تر آنکه از این کار دفاع نبز می کنند.