کد خبر: ۷۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
متقاضیان مسکن مهر مرودشت:

کیفیت مسکن ها پایین است/زمان واگذاری خانه ها هنوز مشخص نیست/مسئولان پاسخگو باشند

ما پیش همه مسئولان رفتیم و هیچ جوابی نگرفتیم و امیدواریم این بار مسئولان پاسخگو باشند.
به گزارش شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، دارندگان مسکن مهر مجمتع مسکونی مهرگان تجمع کردند.

اهالی مسکن مهر مجتمع مهرگان مرودشت در پاسخ به عدم وفای به عهد مسئولان از ساعت 8 صبح در ورودی این مجتمع تجمع کردند و اعتراض خود را ابراز کردند.

سید اسکندر موسوی یکی از دارندگان مسکن مهر مرودشت در گفتگو با مرودشت نا عنوان کرد: حدود 5 سال است که از افتتاح حساب بانکی در خصوص مسکن مهر می گذرد و حدود 11 سال نیز از پرداخت 60 هزارتومانی می گذرد و در آخرین وعده ای که به ما داده اند این بود که یکم شهریور مسکن ها را تحویل می دهند و امروز که آمده ایم هیچ یک از مسئولان شهر جوابگوی ما نیستند و از مسئولان می خواهیم مشکل ما را حل کنند.

سید اسکندر موسوی ساکن مسکن مهر مرودشت

موسوی اضافه کرد: در این مجتمع 1280 واحد وجود دارد و این خانوارها نمی دانند در خصوص ثبت نام فرزندان خود در مدارس چه اقدامی کنند و مشکلات دیگری هم است و مسئولان باید مردم را درک کنند.

وی افزود: کیفیت واحدها پایین است و شغل بنده مسافر کشی است و سه خودروی خود را برای اقساط این خانه فروختم و بیان می شود اگر پول به حساب واریز نکنید واحدتان واگذار میشود و از طرفی این واحدها کیفیت هم ندارد و از سوی دیگر خانه مان را هم تحویلمان نمی دهند و فشار صاحب خانه را هم باید تحمل کنیم و در آخر از مسئولان می خواهم در این خصوص پیگیری کنند.

یکی دیگر از افراد حاضر در تجمع بیان داشت: امان محمودی هستم و چهار سال پیش مبلغی را به حساب مسکن مهر واریز کردم و تحویل مسکن مهرمهرگان مرودشت با تاخیر روبرو شده است و هر روز یک بهانه ای می آورند و این در صورتی است که تاسیسات این واحدها پیش ساخته است و ساخت هر بلوک تقریبا بیست روز تا یک ماه طول می کشد و عمر مفید مسکن ها هم حدود 10 تا 12 سال است.

محمودی اضافه کرد: چهار سال است که پول ما دست پیمانکار است و من پرینت حسابم را گرفتم و اینها فقط سود پول ما را برداشت می کردند و هنوز هم مشکلات زیادی وجود دارد. از یک سو هنوز گاز واحد ها وصل نشده است و هنوز آسانسور ندارد و از یک طرف بیشتر کائوچو در این خانه ها به کار رفته است و با یک ضربه به داخل فرو می رود و فقط به نمای بیرون زیبایی داده اند.

محمودی اشاره کرد: قرار بود با 7 میلیون تومان یک واحد 90 متری تحویل دهند و تاکنون از برخی 17 میلیون و از برخی 21 میلیون تومان دریافت کرده اند. خانه من 80 متری است و بیست میلیون تومان از من دریافت کردند و قرار شده دو میلیون و هفتصد تومان به من برگردانند و به بانک که مراجعه می کنم بانک می گوید باید سراغ پیمانکار بروی و پیمانکار و مسئولان پروژه بیان می کنند باید پول را از مسکن و شهرسازی تحویل بگیرید. تاکنون جز وعده های پوچ و عدم پاسخ چیزی از مسئولان ندیدیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود دویست نفر تجمع کرده اند و می خواهند ببینند تکلیف این واحدها چه می شود. اگر وضع مالی ما خوب بود به دنبال خانه های کائوچویی و خانه هایی که عمر مفید آن ها 10 سال است نمی آمدیم. ما پیش همه مسئولان رفتیم و هیچ جوابی نگرفتیم و امیدواریم این بار مسئولان پاسخگو باشند.

مسکن مهر مرودشت

مهران یکی دیگر از معترضان بیان داشت: من حدود یک ماه پیش قرارداد اجاره ام تمام شد و صاحب خانه ام برای هر یک ماه 680 تومان اجاره می گیرد و هنوز هم تکلیف خود را نمی دانم و معلوم نیست تا چند روز دیگر باید غر و لندهای صاحب خانه را تحمل کنم.

لازم به ذکر است پس از سه ساعت از شروع تجمع مردمی، سید مختار امیری معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری، جمشید شمشیری رییس اداره راه و شهرسازی، نادر امیدوار رییس شورای شهر و محمدعلی زارع عضو شورای شهر مرودشت و چند نفر دیگر از مسئولان در میان تجمع کنندگان حاضر شدند و نتیجه مذاکرات از این قرار شد که در چند روز آینده هر روز کلید سی واحد را به ترتیب به دارندگان مسکن مهر تحویل دهند.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان