کد خبر: ۷۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴

برگزاری گرامیداشت شهید هاشم اعتمادی همزمان با هفته دفاع مقدس

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی یادواره شهدای سپیدان با حضور مسئولان در سپاه سپیدان برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، اولین جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، و اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان در محل سالن جلسات این ناحیه سپیدان تشکیل گردید. بعد از تلاوت کلام ا… مجید، خسروانی فرمانده ناحیه سپیدان در خصوص اهمیت و چگونگی برگزاری یادواره های شهدا مطالبی را بیان کرد.

فرمانده سپاه سپیدان ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین جلسه و تبریک دهه کرامت بیاناتی در خصوص اهمیت این مراسم و شاخص نمودن این  برنامه در سطح  شهرستان مطرح نمود. رییس ستاد یادواره شهدا شهرستان سپیدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: وظیفه همه ماست تا با برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهیم تا آیندگان بدانند شهدا با اهدای خون خود باعث اقتدار و عظمت ایران اسلامی شدند.

خسروانی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری و اجرای این یادواره افزود: این مراسم سراسر نور و معنویت به مدت یک هفته و به صورت اجلاسیه با همکاری تمامی ارگانها و دستگاههای اجرایی با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدای والا مقام و انتقال فرهنگ والای شهید و شهادت  و فداکاری و ایثار و تکریم خاندان معظم شاهد و مقام شامخ شهیدان دراوایل مهرماه سال جاری ودر هفته مقدس برگزار خواهد شد.

وی در این جلسه  خواستارهمکاری بیشتر نهادهای و ارگانهای شهرستان با اعضای ستاد در جهت بهتر برگزار شدن این برنامه شد و افزود: همدلی و همراهی همه عزیزان قابل تحسین است و همه ما با اطلاع رسانی و تبلیغات بهتر می توانیم  نقش  بسیار زیادی جهت حضور چشمگیر اقشار مختلف در سلسله این یادواره ها داشته باشیم.

در ادامه ضمن اشاره به برنامه ها ی  قابل اجرا  در این کنگره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بزرگداشت شهدا وگرامیداشت یادوخاطره سردار شهید هاشم اعتمادی پرداخت و گفت: بزرگداشت شهدا برای آینده این کشور حیاتی و ضروری است. زیرا  امروز استقلال و عزت ایران رهین آن مجاهدت ها است پس یاد این عزیزان باید سر لوحه  همه ی افتخارات جمهوری اسلامی ثبت و ضبط باشد. یادواره شهدا باید از دو منظر شکل و محتوا مورد توجه و دقت قرار گیرد. و متناسب با مقام شامخ شهید و شهدا باشد.

در این جلسه در مورد مسائل مختلف مرتبط با یادواره شهدای شهرستان، اعم از زمان و مکان مراسم، میهمانان و در مجموع نحوه برگزاری مراسم بحث و تبادل نظر شد.

مسئول اجرایی این یادواره توضیحاتی را در مورد برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر این مراسم بزرگ و معنوی ارائه داد و سپس حاضرین در مورد راه کارهای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم نکاتی را یادآور شدند. در پایان جلسه مسئولین کمیته های یادواره معرفی و شرح وظایف هریک از کمیته ها ابلاغ شد.

نظرات بینندگان