کد خبر: ۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

رئیس جدید دانشگاه آزاد فراشبند معرفی شد

موسی مجرد دانشجوی دکترای کامپیوتر دانشگاه یاسوج و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد فیروزآباد به عنوان رئیس دانشگاه آزاد فراشبند معرفی شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  نخل بیدار موسی مجرد متولد 1362، دانشجوی دکترای کامپیوتر دانشگاه یاسوج اهل شهرستان فیروزآباد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد فیروزاباد به سمت ریاست دانشگاه آزاد فراشبند معرفی شد.

موسی مجرد دانشجوی دکترای کامپیوتر که در سال های گذشته چند ترمی به عنوان مدرس در دانشگاه آزاد فراشبند تدریس نموده بود، تالیف وچاپ دوکتاب ، ثبت اختراع از بنیاد علمی شهید فهمیده، پنج طرح پژوهشی، 20 مقاله آی اس آی داخلی و خارجی ، عضویت در شورای فرهنگی و پژوهشی ، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان ، رئیس بسیج اساتید دانشگاه فیروزاباد، مدیر گروه رشته مهندسی آی سی تی  ومهندسی پزشکی را در رزومه کاری خود دارا می باشد.

 دکتر مجرد در گفت وگویی با خبر نگار نخل بیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان فراشبند و قبول این مسئولیت بیان داشت: شهرستان فراشبند دارای مردمی متدین و خون گرم است و امیدوارم بتوانم در سایه تعامل و همراهی مردم و مسئولین گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و دانشگاه و شهرستان برداریم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد فراشبند تاسیس رشته های در خور شهرستان و ایجاد محیطی آرام و مناسب جهت تحصیل دانشجویان را از مهمترین برنامه های کاری خود بیان کرد و گفت: با یاری پروردگار و به دور از تنش های سیاسی، اولویت های شهرستان را جهت رشته های تحصیلی شناسایی و جهت ایجاد اقدام خواهیم نمود و همچنین به زودی رشته های مهندسی نفت ومهندسی شیمی در تمامی گرایش ها و مهندسی عمران (ناپیوسته)، مکانیک خودرو وتربیت بدنی را به رشته های این دانشگاه اضافه خواهیم نمود.

موسی مجرد افق آینده فراشبند را بسیار روشن خواند و افزود: در این شهرستان با وجود ظرفیت های بالا می توان با سرپا نگه داشتن این دانشگاه به عنوان یک نماد علمی در جهت رشد علمی شهرستان گام برداشت چرا که فراشبند در هر زمینه ای دارای ظرفیت های بسیار بالایی است این مایه افتخاری است برای من که توفیق خدمتگزاری این مردم عزیز نصیبم شد.

قابل ذکر است پیش از این کورش اردوخانی ریاست دانشگاه ازاد فراشبند را برعهده داشت که وی نیز به عنوان رئیس دانشگاه آزاد فیروزاباد معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان