کد خبر: ۷۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

سفر وزیر بهداشت و وزیر اقتصاد به شیراز+برنامه‌ها

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه ششم شهریورماه برای افتتاح طرح‌های مختلف بهداشتی و درمانی استان فارس به شیراز سفر می‌کند.
به گزارش شیرازه، قاضی‌زاده هاشمی در سفر یک روزه خود به شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)  علاوه بر زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و  افتتاح همزمان 100 طرح بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان فارس به‌مناسبت هفته دولت، بخش‌های جدید بیمارستان اعصاب و روان ابن سینا در شیراز را افتتاح می‌کند.

به نوشته خبرگزاری تسنیم، از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر افتتاح بیمارستان شوشتری شیراز به‌عنوان مرکز زایمان طبیعی، دیدار با مقامات ارشد استانی و افتتاح سامانه متحرک اهدای خون اداره کل انتقال خون استان فارس در جوار حرم مطهر شاهچراغ(ع) است.

وزیربهداشت در این سفر پیش‌از خطبه‌های نمازجمعه شیراز سخنرانی کرده و پس از آن نیز با نخبگان ورزشی و قهرمانان المپیادهای ورزشی دانشگاه علوم پزشکی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این سفر شرکت وزیربهداشت در نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف فعال در استان فارس است.

حضور طیب نیا در جلسه شورای اداری استان فارس

همچنین به نوشته خبرگزاری مهر، علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی امشب وارد شیراز می‌شود و از فردا برنامه‌های خود را در این شهر آغاز می‌کند.

طیب نیا صبح پنج شنبه به دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خواهد رفت و سپس در جلسه شورای اداری استان فارس شرکت می‌کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بعدازظهر فردا در جمع فعالان اقتصادی فارس شرکت می‌کند و ساعتی بعد در جمع مدیران اقتصاد و دارایی فارس صحبت خواهد کرد.

نظرات بینندگان