کد خبر: ۷۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

برخورد با نانوایی های مرودشت که نان بی کیفیت پخت می کنند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرودشت بیان داشت: کیفیت نان در سطح شهرستان مرودشت خیلی پایین است و چون نان با سلامت افراد رابطه مستقیم دارد برخورد جدی می کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، امام جمعه مرودشت در جلسه شورای اداری بیان داشت: یکی از بهترین شاخص های امام رضا(ع) دادرس بودن و فریادرس بودن است.

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی افزود: اگر کسی بخواهد مانند امام رضا(ع) فریاد رس باشد، با صدقه دادن می تواند به این مهم دست یابد و یکی از راه های دادرس شدن صدقه دادن و گرفتن دست نیازمندان است.

احمدی تصریح کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی لیاقت می خواهد و خداوند به ما توفیق داده است که به عنوان کارگزاران ملت خدمت می کنیم.

حسینی ریاست دانشگاه آزاد مرودشت

سرپرست فرمانداری مرودشت بیان داشت: مسئولان باید در مراسم گلباران قبور شهدا در هفته دولت حضور حداکثری داشته باشند.

محمدرسول زارع تصریح کرد: به دلیل آسیب هایی که در فضای مجازی نهفته است از مسئولان مرودشت می خواهم در شبکه های اجتماعی پاسخگو نباشند و مسائل اداره خود را در آنجا مطرح نکنند.

کارمند برتر مرودشت, شورای اداری مرودشت, سرپرست فرمانداری مرودشت, اخبار مرودشت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرودشت بیان داشت: علیرغم مشکلات مالی در سطح کشور، کارهای عمرانی بسیار خوبی در سطح شهرستان در حال اجراست.

سید مختار امیری افزود: در هفته دولت در استان فارس فقط دو شهرستان پروژه شاخص دارند و مرودشت یکی از این دو شهرستان است.

امیری به سفر استاندار به مرودشت اشاره و بیان داشت: روز شنبه چهار پروژه بزرگ تولید کاغذ در شهرک صنعتی فتح آباد، کارخانه تولید شیشه سکوریت در شهرک صنعتی انجیره، گاو شیری در رجا آباد و مجتمع رفاهی عصر تمدن در اتوبان شیراز اصفهان با حضور استاندار افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از روستاهای مرودشت در زمینه آب آشامیدنی مشکل دارند و این همکاری همگانی را می طلبد و ما فکر نمی کردیم در کامفیروز مشکل آب آشامیدنی پیدا کنیم و الان در کامفیروز هم مشکل داریم.

مرودشت, شورای اداری مرودشت, اخبار مرودشت,

امیری اذعان داشت: بزرگترین مشکل شهرستان بحث گردشگری است و می توان گفت در حوزه گردشگری تاکنون موفقیتی نداشتیم. ظرف دو هفته آینده اولین کارگروه گردشگری مرودشت را با حضور روسای ادارات برگزار خواهیم کرد.

وی از کمبود بودجه بخش فرهنگی گلایه کرد و بیان داشت: مهمترین بخش هر جامعه ای بخش فرهنگی است و اگر فرهنگ سازی کنیم می توانیم نتایج خوبی بگیریم اما در این حوزه دست ما بسته است و کمترین اعتبارات در در سطح کشور به بخش فرهنگی تعلق گرفته است و این باید در سطح کلان اصلاح شود زیرا افزایش پرداخت به بخش فرهنگی از بسیاری هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

وی در خصوص کیفیت نان در مرودشت بیان داشت: کیفیت نان در سطح شهرستان مرودشت خیلی پایین است و چون نان با سلامت افراد رابطه مستقیم دارد برخورد جدی می کنیم. نانوایی هایی که قیمت شان ازاد شده موظف هستند از آرد 7 درصد استفاده کنند و بعضا به علت پایین آمدن هزینه ها از آرد سفید استفاده می کنند. به همین منظور با آن ها برخورد خواهیم کرد و پروانه کسب آنها لغو خواهد شد.

شورای اداری مرودشت, محمدرضا زارع شهردار مرودشت,سرپرست شهرداری مرودشت,قاسم زاده بخشدار مرودشت

رییس جهاد کشاورزی مرودشت بیان داشت: شهرستان مرودشت با تولید سالانه دو و نیم میلیون تن محصولات کشاورزی از قطب های کشاورزی استان و کشور است و این پتانسیل در کنار صنعت توریسم می تواند به بحث اشتغالزایی کمک شایانی نماید.

عزیز رحیمی اذعان داشت: بخش کشاورزی در حال حاضر با چالش کم شدن منابع آب دست و پنجه نرم می کند و در شرق مرودشت و جنوب رامجرد این مشکل نمود بیشتری دارد.

رحیمی بیان داشت: توسعه کشت دیم، توسعه کشت گیاهان دارویی، زعفران، پسته و گلرنگ از جمله برنامه هایی است که جهاد کشاورزی مرودشت دنبال می کند.

وی اظهار داشت: در سه چهار سال گذشته کارهای تحقیقی آموزشی خوبی در مرودشت انجام شد که به واسطه همین آموزش ها، در حال حاضر حدود چهل مزرعه زعفران در مرودشت وجود دارد که کیفیت محصول آنها در حد محصول خراسان است.

سرهنگ حسینی نیروز انتظامی مرودشت, نادر امیدوار شورای شهر مرودشت, روستا بخشدار سیدان, مرودشت

رحیمی بیان کرد: شهرستان مرودشت متخصص کم ندارد و مردم مرودشت از دانش خوبی برخوردار هستند. هخامنشیان و ساسانیان هم به واسطه علم شان در آن زمان حاصلخیزترین مکان را برای پایتخت خود انتخاب کرده اند و یکی از حاصلخیزترین مکان های دنیا محدوده شهرستان مرودشت بوده است.

وی تاکید کرد: طبق قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی شامل گودبرداری، ساخت و ساز، حصار کشی، ریختن نخاله ساختمانی وموارد مشابه که تغییر کاربری را درپی داشته باشد بدون اخذ مجوز لازم از جهاد کشاورزی جرم محسوب می شود.

در پایان نیز به مناسبت هفته دولت از کارمندان برتر ادارات مرودشت تجلیل شد.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان