کد خبر: ۷۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

شروع به کار شرکت خدماتی پاکبان در خرامه

شرکت خدماتی نوین کار پاکبان با ارائه خدماتی همچون نظافت منازل و ادارات و نگهداری از کودک و سالمند فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، مجید سلیمی ریس اتحادیه شرکتهای خدماتی شیراز گفت: به سرکار خانم زارع بدلیل تاسیس اولین شرکت خدماتیشان در خصوص تامین نیروی انسانی در شهرستان خرامه افتخار می کنم و جا دارد یک خسته نباشید هم به او بگویم چون کار بسیار سختی شروع کرده اند که احتیاج به شهامت دارد.

علیرضا قائدی معاون فرماندار خرامه گفت: چند بار خانم زارع به فرمانداری امده اند ولی با توجه به مشکلاتی که دارند هنوز در خواست مالی از ما نداشتند و فقط در خواست نیرو برای انجام خدماتشان را به این مجموعه ارائه نمودند.

کرامت کاظمی مدیر آموزش و پرورش خرامه ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار این مجموعه قول مساعدی جهت سپردن برخی فعالیت های این مجموعه را به شرکت پاکبان  داد.

رقیه زارع مدیر شرکت پاکیان گفت: شروع کار برای ثبت شرکت در دیماه 92 بوده که در اول اسفند 92 در شهرستان خرامه به شماره 144 با شناسه ملی به ثبت رسید و با طی کردن مراحل قانونی و آموزش های متعدد و سخت و پر هزینه موفق شدم در اول اردیبهشت 94 پروانه کسب را از اتحادیه مربوطه دریافت کردم.

در پایان مراسم لوح تقدیری از سوی ریس اتحادیه خشکویی و شرکتهای خدماتی شیراز به مدیر شرکت پاکبان اهدا شد.

انتهای پیام/224224

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20pakban/1.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20pakban/2.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20pakban/3.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20pakban/4.jpg

نظرات بینندگان