کد خبر: ۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
همزمان با هفته دولت؛

دیدار مسئولین خِرامه با امام جمعه شهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نوراله اسپرجانی فرماندار شهرستان و مدیران و روسای ادارات خرامه با حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، نوراله اسپرجانی فرماندار خرامه در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت اشاره‌ای به اقدامات در دستور کار فرمانداری برای هفته دولت داشت و بر همدلی و هم‌زبانی بیشتر مردم و مسئولان این منطقه تأکید کرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20didar/%D8%AF1.jpg

وی همچنین به سیاست‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم منطقه نیز اشاره‌ کرد و از همراهی امام جمعه و سایر رؤسای ادارات به جهت پیگیری مطالبات مردم قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه گفت: علاوه بر ارتباط کاری بین مدیران، یک ارتباط عاطفی نیز بین آنها شکل گرفته که باعث شده امورات شهرستان با یک همدلی و هم‌صدایی خاص پیش رود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20didar/%D8%AF2.jpg

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر حمایت از دولت، گروه های فرهنگی مذهبی، مساجد و روحانیت در کنار دولت هستند تا علاوه بر خوشحالی مردم، باعث ناامیدی دشمنان هم بشود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/4%20didar/%D8%AF3.jpg

نظرات بینندگان