کد خبر: ۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

پهلوانان جشنواره یل ،تیر،تندر انتخاب شدند

کشتی پهلوانی با دعوت از همه شهرستانهای فارس با همکاری کمیته فنی شهرستان برگزار شد .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، مهرزاد حسنی مسئول برگزاری کشتی یل انتخابی جشنواره "یل ،تیر ،تندر" در این خصوص گفت: روز جمعه ششم شهریور 94 در شهرستان سپیدان کشتی های پهلوانی با دعوت از همه شهرستانهای فارس با همکاری کمیته فنی شهرستان برگزار شد .  این مسابقات با حضور 8 کشتی گیر و سه مربی و سرپرست از داراب وسپیدان در محل زمین چمن ورزشگاه انقلاب سپیدان آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی برای حضور در این انتخابی به میزبانی سپیدان ، با مشورت کمیته فنی تصمیم گرفتیم با برگزاری مسابقات انتخابی یک تیم منسجم و شایسته تحت عنوان تیم فارس به این مسابقات اعزام کنیم.


حسنی تصریح کرد: این مسابقات در روزهای 11 و 12 شهریورماه  ماه برگزار میگردد.وی در خاتمه یاد آور شد: این مسابقات در مجموع چمن ورزشگاه انقلاب سپیدان برگزار گردید.


جشنواره"یل ،تیر ،تندر" ، به میزبانی شهرستان سپیدان در مجموعه پولادکف وباحضور تیم های از استانهای مختلف در شهریورماه برگزار  می شود.این جشنواره بخش مسابقات، حرکات نمایشی، اجرای زنده موسیقی محلی و پخت غذای محلی شهرستان راشامل می شد،که بخش مسابقات آن رشته کشتی محلی ویژه آقایان را دربرمی گرفت.

 دراین مسابقات انتخابی  کشتی محلی و در اوزان۸۵+ و ۸۵- با هم به رقابت پرداختند. در وزن۸۵+ محسن یزدان پناه از شهرستان سپیدان  موفق به کسب عنوان نخست شد. ابراهیم امیرحاجیلو از شهرستان داراب مقام دوم و علیرضا جعفرپور از شهرستان سپیدان رتبه سوم را بدست آورد. در وزن۸۵- احدکوثری از شهرستان سپیدان مقام اول را کسب نمود. عباس کوثری از سپیدان رتبه دوم و هادی فرجی از شهرستان داراب عنوان سوم را کسب نمود.

این مسابقه با همت هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان فارس، اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان، هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان سپیدان، هیئت کشتی سپیدان و باحضور دبیر هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی فارس برگزار شد.

حسنی در پایان از عوامل برگزار کننده این مسابقات ،احمدپور رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ، قاسم نژاد رئیس هیت کشتی سپیدان ،زرین تاج مسئول فنی مسابقات وکلیه عزیزانی که دربرگزاری این مسابقات یار وهمراه مابودند تشکر وقدردانی نمود.

نظرات بینندگان