کد خبر: ۷۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

سفر تیم فجر شهید سپاسی به همدان

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به دیدار پاس همدان می‌رود که در پی کسب دومین پیروزی خود و به دست آوردن رده نخست جدول لیگ است.
به گزارش شیرازه  به نقل از تسنیم، هفته سوم از نیم فصل اول مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز شنبه 7 شهریورماه با انجام 10 بازی آغاز می‌شود که در یکی از مسابقات برنامه‌ریزی شده، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه قدس همدان برابر تیم پاس همدان به میدان می‌رود.

فجر سپاسی که در دو بازی گذشته خود با کسب یک پیروزی و یک تساوی 4 امتیاز کسب کرده است به دنبال کسب یک پیروزی با ارزش در برابر نماینده همدان است تا با کسب نتیجه موردنظر به رده نخست جدول برسد.

نماینده فارس در صورتی که بتواند تیم پاس همدان را‌ شکست دهد علاوه بر کسب 7 امتیاز در 3 بازی، جایگاه خود را در بین مدعیان صعود به لیگ برتر حفظ می‌کند.

وضعیت فجر سپاسی در جدول رده‌بندی

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در حال حاضر با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل 2 بعد از خیبر خرم‌آباد و پیکان تهران در رده سوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد. تیم پاس همدان نیز یک باخت و یک مساوی در پرونده خود دارد و با کسب 1 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که هر 7 تیم اول جدول لیگ دسته اول 4 امتیازی هستند و اختلاف آنها در تفاضل گل است.

نتایج قبلی تیم فجر شهید سپاسی

تیم فجر شهید سپاسی در بازی نخست خود توانست با نتیجه 2 بر صفر تیم خونه به خونه بابل را در خانه شکست دهد. گل‌های این بازی در دقایق 10 و 33 به ثمر رسید.

این تیم در بازی دوم خود در دیداری خانگی و در یک بازی پربرخورد و درگیرانه مقابل تیم مدعی پیکان تهران با نتیجه صفر بر صفر متوقف شد.

با توجه به اینکه بازی سوم تیم فجر در خارج از خانه برگزار می‌شود و تیم پاس همدان از امتیاز میزبانی برخوردار است شاگردان کلانتری تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز این بازی به کار می‌گیرند تا با کسب یک پیروزی شیرین خارج از خانه جایگاه خود را به رده نخست جدول برسانند.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و پاس همدان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت 17:30 روز ‌شنبه 7 شهریورماه در ورزشگاه قدس همدان برگزار می‌شود. تورج حق وردی، مهدی عالیقدر، علی دودانگه و برزو ادراک تیم داوری این بازی هستند.


نظرات بینندگان