کد خبر: ۷۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

تلفن کارتی های کم بازده فسا جمع آوری می شوند

در شهرستان فسا و حومه 390 تلفن کارتی وجود دارد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فسایی، در خصوص مشکلات تلفن کارتی های فسا سری به تلفن کارتی های مستقر در شهر زده تا ببینیم چقدر از این تلفن ها سالم و چقدر از رده خارج شده است؟  به سختی یک کارت تلفن تهیه و حدود 40 تلفن کارتی را تست کردیم و متاسفانه مشاهده کردیم بیش از 50 درصد از آن یا کلا خراب و یا دارای نقص فنی مثل نداشتن  بوق و صدا هستند. در ادامه برای پیگیری این موضوع سری به مخابرات شهرستان فسا زده و جهت پاسخگویی به سراغ مجتبی ضیائی مسئول پیمانکار نگهداری تلفن های همگانی شهرستان فسا رفتیم.


ضیاعی در این خصوص  به ما گفت: از دو ماه پیش و پس از اجرای طرح هم کد سازی تلفن ها ی ثابت تمامی این تلفن کارتی ها در حال تعمیر است و تا آخر شهریور تلفن های کم کارکرد از رده خارج می شوند چون این تلفن ها خرج بسیار زیادی بر دوش مخابرات می گذارند بعضی از این تلفن ها سالی یک بار هم استفاده نمی شوند و سال به سال فقط  خاکهای آن را تمیز می کنیم.
وی ادامه داد: در شهرستان فسا و حومه 390 تلفن کارتی وجود دارد که از دو ماه پیش کار سرویس آنها را آغاز کرده ایم و فقط با دو نفر نیرو این تلفن ها سرویس می شوند. پیش از این ما 5 نیرو برای این کار داشتیم ولی پس از تعدیل نیرو به دو نفر رسید ولی با همین نیروی کم به همشهریان عزیز قول می دهیم که تا آخر امسال تلفن هایی که مشکل دارند را کلاً سرویس کرده و در اختیار همشهریان قرار دهیم.


ضیاعی همچنین راجع به کارت تلفن هایی که بر روی تلفن ها باعنوان  کارت غیرمجاز اعلام می شود افزود: بعضی از این کارت تلفن ها که خارج از استان تهیه شده اند روی این تلفن ها بعنوان کارت غیرمجاز شناخته می شوند و کارت تلفن هایی که روی آن مخابرات استان فارس نوشته شده است بر روی تمامی تلفن ها جوابگو می باشد. 

 

نظرات بینندگان